Roug Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei... har et lite problem me mitt audigy2 har windows xp pro... ute i windows virker lyden bra ikke no problemer... men når æ spiller spill... har lyden tendens til å klikke... enten blir den vrenga eller så blir den borte da må æ enten restarte spille eller la den være sånn. D bynner å bli veldi veldi plag som... lasta ned alle nyeste driver t korte men d fortsetter.... :x plz kan noen hjelpe meg... På fårhånd takk! :smile: Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Kom igjen da svar noen plz Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du testet høyttalerne med programvaren til lydkortet da ? Prøv speakercalibrator og creative diagnostics..... Lenke til kommentar
staljin Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har bare et råde og det er: BLI KVITT AV DRITEN Har Audigy player på Epox 8RDA+ og opplever samme problem etter installering av DirectX 9.0a. Dratt driten ut og bruker nVidia APU, NO PROBLEM. Staljin Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 En kamerat hadde noe av det samme problemet og han sendte kortet i retur og fikk påvist at det var noe feil med kortet så han fikk ett nytt ett. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 takk for alle svar.... tar det med til butikken æ kjøpte det å får han til å sjekke kortet.. regner med at det er no galt me det.. siden æ mister all lyd......... jeje får meg et nytt da..... Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Faan får ikke bytta.... argh.... han har ferie helt t lørdag 3 mai.......... vente helt t da jeje får nu bare bruke d ødelagte dritt kortet Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Faan får ikke bytta.... argh.... han har ferie helt t lørdag 3 mai..........vente helt t da jeje får nu bare bruke d ødelagte dritt kortet Prøv å bytte PCI slot. Kanskje det går da Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hmm...ta en kikk på Environmental Audio. Kanskje du har på en eller annen effekt som ødelegger lyden din? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei, Har selv vært i kontankt med Creative support servise og han jeg chatta med sa at det er mange som opplever problemer med Audigy kortene og DirectX 9.0. Venter på driver oppdatering. Noen som vil kjøpe min Audigy? Staljin Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har Audigy 2 på WIN XP,Direct X9a,og aldri hatt problemer med det. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har Audigy 2 på WIN XP,Direct X9a,og aldri hatt problemer med det.Veldig fornøyd. Men ikke nForce2. stajin Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har Audigy 2 på WIN XP,Direct X9a,og aldri hatt problemer med det.Veldig fornøyd. Men ikke nForce2. stajin Har heller ikke 4-hjulstrekk på bilen...nei det var ikke nevt noe med bil her Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Fikk ordna d... måtte installer uoffesiele drivere fra http://kxproject.spb.ru/index.php?language=en di virka jewli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå