vesleengen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! er ny i photoshop verdenen og ser på tutorials, og trenger burn tool... men jeg finner den ikke... på videoen ser det ut til at alle tools ligger på venstre, men jeg har ikke alle disse... hvor går jeg for å få de? takker for alle svar! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei!er ny i photoshop verdenen og ser på tutorials, og trenger burn tool... men jeg finner den ikke... på videoen ser det ut til at alle tools ligger på venstre, men jeg har ikke alle disse... hvor går jeg for å få de? takker for alle svar! På vanlig PS ligger den under Sponge. Det du ikke finner, kan du jo også søke etter i Hjelp-funksjonen. Og det finnes jo også fine "manualer" og hjelpebøker for Photoshop. (Jeg har kjøpt tre av dem fra Amazon) RandiA Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det ligg fleire verktøy på dei fleste knappane i verktøyboksen. Klikk og hald inne på ein knapp for å få fram dei andre verktøya som er der. http://b.buhoy.ru/img/photoshop-tool-chart.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå