Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Igår så hadde jeg og dama vært sammen i en måned...Og det funker som fjell Lørdag blir det meg og henne alene hjemme hos henne, blir kos ^^, Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du får nesten oppdatere oss om 9 måneder da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Hahaha...Jaja, det skal jeg xD Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gratulerer! Høres koselig ut. Keep -ing on. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, good! Grætz! Jeg og dama har 4 måneder på tirsdag. Kjedelig å starte tellinga på nytt, hadde nesten 2 år med forrige dama, haha. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, good! Grætz! Jeg og dama har 4 måneder på tirsdag. Kjedelig å starte tellinga på nytt, hadde nesten 2 år med forrige dama, haha. Håper jeg slipper det da Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, good! Grætz! Jeg og dama har 4 måneder på tirsdag. Kjedelig å starte tellinga på nytt, hadde nesten 2 år med forrige dama, haha. Håper jeg slipper det da Dont get your hopes up too high. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå