Skogslik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvordan er egentli Ayia-napa på kypros? skal dit på sen sommeren, i August. Hvordan er det med barer og vilken grense er det på kjøp av alkohol og slikt der? Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan er egentli Ayia-napa på kypros? skal dit på sen sommeren, i August. Hvordan er det med barer og vilken grense er det på kjøp av alkohol og slikt der? Vi var der fra 29 august - 12 september i fjor (2008) og utelivet var overraskende bra. Hvertfall etter hva jeg forestilte meg, på den tida av "sommeren". Mye engelskmenn der på den tida, var det hvertfall da vi var der. Var mye liv egentlig. Fra 12 og utover begynte folk å gå ut og det holdt på til 4-5 mener jeg å huske. Når de fleste utesteder og diskotek stengte var det noen som åpnet og hadde åpent til rundt 7 om morgen, så mangel på fest og basar er det ikke. Det er gratis å komme inn på uteplassene hvis du er der før halv to eller to (husker ikke helt). Vil anbefale Starsky's og King Castle Club. Det kommer også folk ut til deg på gata og gir deg bonger (hvis du kjøper en drink på den og den baren, får du to gratis shots o.l.) Barene er samlet egentlig i en stor "klynge" midt i Ayia Napa. Så du kan bare gå fra bar til bar. Veit ikke om det har noen aldersgrense på alkohol, men det merket hvertfall ikke vi noe til. Reiste meg og en veninne på 18 og 16 (fylte sytten senere på året). Vi kom inn over alt og kunne kjøpe hva vi ville av alkohol. Det er en travel festplass, også på sensommeren Lenke til kommentar
mrray Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan er egentli Ayia-napa på kypros? skal dit på sen sommeren, i August. Hvordan er det med barer og vilken grense er det på kjøp av alkohol og slikt der? Vi var der fra 29 august - 12 september i fjor (2008) og utelivet var overraskende bra. Hvertfall etter hva jeg forestilte meg, på den tida av "sommeren". Mye engelskmenn der på den tida, var det hvertfall da vi var der. Var mye liv egentlig. Fra 12 og utover begynte folk å gå ut og det holdt på til 4-5 mener jeg å huske. Når de fleste utesteder og diskotek stengte var det noen som åpnet og hadde åpent til rundt 7 om morgen, så mangel på fest og basar er det ikke. Det er gratis å komme inn på uteplassene hvis du er der før halv to eller to (husker ikke helt). Vil anbefale Starsky's og King Castle Club. Det kommer også folk ut til deg på gata og gir deg bonger (hvis du kjøper en drink på den og den baren, får du to gratis shots o.l.) Barene er samlet egentlig i en stor "klynge" midt i Ayia Napa. Så du kan bare gå fra bar til bar. Veit ikke om det har noen aldersgrense på alkohol, men det merket hvertfall ikke vi noe til. Reiste meg og en veninne på 18 og 16 (fylte sytten senere på året). Vi kom inn over alt og kunne kjøpe hva vi ville av alkohol. Det er en travel festplass, også på sensommeren Hvordan er det med priser på mat og alkohol i Ayia Napa? Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan er egentli Ayia-napa på kypros? skal dit på sen sommeren, i August. Hvordan er det med barer og vilken grense er det på kjøp av alkohol og slikt der? Vi var der fra 29 august - 12 september i fjor (2008) og utelivet var overraskende bra. Hvertfall etter hva jeg forestilte meg, på den tida av "sommeren". Mye engelskmenn der på den tida, var det hvertfall da vi var der. Var mye liv egentlig. Fra 12 og utover begynte folk å gå ut og det holdt på til 4-5 mener jeg å huske. Når de fleste utesteder og diskotek stengte var det noen som åpnet og hadde åpent til rundt 7 om morgen, så mangel på fest og basar er det ikke. Det er gratis å komme inn på uteplassene hvis du er der før halv to eller to (husker ikke helt). Vil anbefale Starsky's og King Castle Club. Det kommer også folk ut til deg på gata og gir deg bonger (hvis du kjøper en drink på den og den baren, får du to gratis shots o.l.) Barene er samlet egentlig i en stor "klynge" midt i Ayia Napa. Så du kan bare gå fra bar til bar. Veit ikke om det har noen aldersgrense på alkohol, men det merket hvertfall ikke vi noe til. Reiste meg og en veninne på 18 og 16 (fylte sytten senere på året). Vi kom inn over alt og kunne kjøpe hva vi ville av alkohol. Det er en travel festplass, også på sensommeren Hvordan er det med priser på mat og alkohol i Ayia Napa? Alkohol er veldig billig om du kjøper i dagligvarebutikkene Så vil anbefale å "vorse" på hotellet før dere går ut og heller begrense bruken ute. Ute er det helt litt forskjell på prisene. Noe dyrt, noe billig. Spørs hva du skal ha og hvor du er. Maten.. Spørs også hva og hvor, men man kunne få en god middag for cirkus en hundrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå