black_knight Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har nå ventet i over en uke på svar fra stretto angående en PSU som har dødt på seg innenfor garantitiden. Har ikke fått noen respons angående ønske om retur nummer. Forresten står det på "mine sider" på hjemmesiden til stretto.no at for å søke om retur så skal du gå til ordre listen din, og derfra angivelig følge en link til retur søknad... Denne linken eksisterer ikke så vidt jeg kan se, noen andre som finner den? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva har det å si at den har dødd innenfor garantitiden? Har du noen rettigheter der som du ikke har gjennom reklamasjonsretten? Kommer de og henter PSU'en eller får du en ny uten spørsmål? Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hva har det å si at den har dødd innenfor garantitiden? Har du noen rettigheter der som du ikke har gjennom reklamasjonsretten? Kommer de og henter PSU'en eller får du en ny uten spørsmål? Um.. Har ingenting å si, vil bare høre om andre har problemer med å få kontakt med dem. Spesielt angående returer. Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ser ut til at folk har sluttet å handle hos de.. Med god grunn ser det ut til.. Svarte ikke på telefonen hele torsdag eller fredag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå