Gå til innhold

Ny cpu , hvilken av disse?

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klokker ikke så mye! Men gjorde litt igår! Men da stoppa det på 1900 mhz , vet ikke hvorfor men den ville ikke boote  hele veien! Bare til akkurat der du skal loade os!

Mulgi du har en Tbred A, eller at du har en heller vrang Trbed B. Hvor høy vcore kjører du?

Lenke til kommentar

Tja skal se ! Den blir VELDIG varm bare på vcore 1.575 så jeg får se!

Når den nesten boota på 1900 mhz så kom det også opp noe sånn bluescreen dder det står at den ikke vil boote os for å hindre skade på maskinen!

vcore 1.575 = 50 grader ca!

Lenke til kommentar
Tja skal se ! Den blir VELDIG varm bare på vcore 1.575 så jeg får se!

Når den nesten boota på 1900 mhz så kom det også opp noe sånn bluescreen dder det står at den ikke vil boote os for å hindre skade på maskinen!

vcore 1.575 = 50 grader ca!

Synes ikke at 50c er så veldig varmt.. selv så er jeg fornøyd om jeg har under 60c .. ligger på 53-55 (2,2Ghz @ 1,95v) til vanlig.

Sikker på at tempraturmålingen din stemmer? 50c ved 1,575v og under 1,90 Ghz hørtes veldig merksnodig ut.. høres ut som galt montert kjøler eller feil målinger.

Fyr opp pc´n og la den bli litt varm.. va 55c.. kjenn på ribben om det virkelig er 55c

Lenke til kommentar

Prøvde igjen idag!

Åpna døra på rommet mitt!

Vcore 1.75

Kom til 1.921 ghz som det meste jeg vet jeg klarte å boote på !

Etter det var 2 ghz målet!

Men på 2.10 ghz ville den ikke boote hele veien! Kom opp bluescrenn med dumping av fysisk minne og hele pakken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...