andrvas Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hadde satt pris på hva andre synes om dette bildet som jeg tok nylig. Klarer liksom ikke helt å gjøre meg opp en mening om bildet mitt. Bildet er tatt fra en kirkegård utenfor Stavanger, som ligger i bakgrunnen med dertilhørende lysforurensning. Selv irriterer jeg meg over den lille busken til venstre i bildet, men har nok for mye respekt til at jeg går å "rydder" på egenhånd (er heller ikke verdensmester i PS). D700 + Tamron 28-75mm Endret 12. februar 2009 av andrvas Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Synes det var litt for mørkt i toppen. Samtidig skulle jeg gjerne sett at treet som stør helt inntil og til venstre også var borte. Ødela litt av strukturen i hovedtreet. Men ellers et flott motiv. Nydelig farge på lyset Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Den busken klarer du kanskje å skjære vekk,hvis du samtidig kutter litt i himmelen,har du et nydelig bilde. D700 gjør godt arbeid,har jeg merket meg. Sånne bilder har bra potensialet,bare prøv å ikke midtstille motivet(treet,antar jeg). Treet står i fin kontrast til det nydelige lyset. Endret 12. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå