amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ser på finn at iphone koster opp i mot 6000kr Når jeg på netcom.no og velger iphone 16GB med italk small så koster den 2299 Så ser jeg på bruddgebyr på det abb og det koster 2700Kr og månedspris 399. Er det sånn at jeg da har en opplåst tlf for 2299+399+2700 som er 5398Kr?? Mp være like greit og kjøpe der da? Om noen har andre forslag så kom igjen:=) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, gjør det. Norske forbrukerrettigheter er milevis foran utlandet. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, gjør det. Norske forbrukerrettigheter er milevis foran utlandet. Så det er et bra alternativ? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøpe via Netcom og så låse opp er absolutt å anbefale. Gjorde det selv, er kjempe fornøyd. Er vel også den sikreste måten å kjøpe på. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøpe via Netcom og så låse opp er absolutt å anbefale. Gjorde det selv, er kjempe fornøyd. Er vel også den sikreste måten å kjøpe på. Men hvordan er det da med installer osv?dama har en gammel 2G og ho har installer så ho kan instalere ting osv gratis..ei veninde har 3G fra netcom (bruker netcom) og ho har det ikke?? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du kan alltids låse opp iPhone 3G og få Installer/Cydia på den. Det gjør telefonen en smule mer ustabil, men du kan selvfølgelig laste ned en del greier Apple ikke tillater i App Store. Spørsmålet du må stille deg er: Ønsker jeg en stabil telefon med dugelig batterikapasitet, eller skal jeg låse den opp og leve på lykke og fromme? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Du kan alltids låse opp iPhone 3G og få Installer/Cydia på den. Det gjør telefonen en smule mer ustabil, men du kan selvfølgelig laste ned en del greier Apple ikke tillater i App Store. Spørsmålet du må stille deg er: Ønsker jeg en stabil telefon med dugelig batterikapasitet, eller skal jeg låse den opp og leve på lykke og fromme? rett meg om jeg tar feil..men med låse opp mener du at jeg kan bruke tele2 feks? er det jeg skal... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. Låse opp = jailbreak. Du får da Installer og Cydia. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 okay skjønner.. Hva ustabilheter vil den da få og vil den få dårligere batteri?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, som sagt vil du bare ha telefonen så dropp å åpne for programmer som ikke er autorisert av apple, da unngår du virus og programmer som kan ødelegge for din telefon. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....708809/bid/8723 8 gig er vel 1000 billigere ca om jeg reger riktig.. Syns dem selgerene på finn,no selger dyre brukte telefoner gitt Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De fleste er ikke brukt. De er låst opp og så selger de de videre. Tror det var 4100,- jeg betalte for min 8GB. Aldri hørt om virus eller programmer som ødelegger for telefonen. Det eneste jeg har hørt er programmet Summerboard som jeg selv også har erfart kan skape litt problemer. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 da skal dem jo tjene på det:) Like greit og kjøpe ny selv da.. De fleste er ikke brukt. De er låst opp og så selger de de videre. Tror det var 4100,- jeg betalte for min 8GB. Aldri hørt om virus eller programmer som ødelegger for telefonen. Det eneste jeg har hørt er programmet Summerboard som jeg selv også har erfart kan skape litt problemer. har du jailbreaka din? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde det, men så tok jeg det bort siden alt gikk så mye tregere. Grunnen var nok Winterboard som er litt ustabilt. Klarer meg faktisk fint uten jailbreak, men skal si at jeg savner noen programmer som ikke er i app store. Er jeg i veldig stor krise, tar jeg bare frem Touchen som er jailbreaket. Den har det meste jeg trenger. Vurderer å gi jailbreak en ny sjanse og droppe Winterboard. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde det, men så tok jeg det bort siden alt gikk så mye tregere. Grunnen var nok Winterboard som er litt ustabilt. Klarer meg faktisk fint uten jailbreak, men skal si at jeg savner noen programmer som ikke er i app store. Er jeg i veldig stor krise, tar jeg bare frem Touchen som er jailbreaket. Den har det meste jeg trenger. Vurderer å gi jailbreak en ny sjanse og droppe Winterboard. hva er Winterboard?hvilken versjon får du ved og jail`?1.1.4? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er sånn at du kan bytte bakgrunn og slikt. Tror jeg har versjon 2.1 nå. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det er sånn at du kan bytte bakgrunn og slikt. Tror jeg har versjon 2.1 nå. kan du linke meg til en guide? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Anbefaler at du først kjøper mobilen og prøver ut på vanlig måte før du begir deg ut på andre ting. Er nok av gratis programmer på apple store om du ikke ønsker å kjøpe programmer. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Link til hvordan man jailbreaker? Kjøp deg mobilen først, så kan du tenke på alle andre programmer man kan få. Her for eks. http://www.quickpwn.com/2008/09/jailbreak-iphone-21.html Her kan du lese om Winterboard: http://www.iphone-hacks.com/tag/winterboard/ Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Er det GPS på 3G? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå