kikk0 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hei! Har fått melding på skjermen fra ALERT SERVICE. dei seier at eg har ein åpen port og at folk kan komme inn til meg. men viss eg kjøper www.byebyeads.com sit programm så fjernar dei det. eg faen så lei av å få dassa meldingane. eg sendt mail te dei, men dei har ikkje lydd med. er da noke eg kan gjera for å blocka dett? eg brukar sygate personal firewall Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kanskje på tide å sjekke innstillingene på firewallen din ? Ellers kan du jo prøve en liten skanning med adaware og spybot s&d (gratis, hvis du ikke har dem allerede) :wink: Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Er det en sånn standard 'net send' (eller winpopup)-melding? .. isåfall kan du prøve å disable servicen 'Messenger' .. under administrative tools i kontrollpanel eller noe sånn.. Kommer litt an på hvilken os. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Kanskje på tide å sjekke innstillingene på firewallen din ? Ellers kan du jo prøve en liten skanning med adaware og spybot s&d (gratis, hvis du ikke har dem allerede) :wink: Har gjort det med adavare :wink: Er det en sånn standard 'net send' (eller winpopup)-melding? .. isåfall kan du prøve å disable servicen 'Messenger' .. under administrative tools i kontrollpanel eller noe sånn.. Kommer litt an på hvilken os. Har disabla messenger. så får eg håpe på at det virker :wink: Takker for svar Lenke til kommentar
Pabff Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 i går begynte akkurat de samme meldingene som du snakker om å tikke inn her også.. ikke plagsomt sjelden heller.. la inn gratisutgaven av zonealarm (firewall) i dag og ble kvitt problemet.. http://www.zonelabs.com/store/content/comp...zap_za_grid.jsp Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 i går begynte akkurat de samme meldingene som du snakker om å tikke inn her også.. ikke plagsomt sjelden heller.. la inn gratisutgaven av zonealarm (firewall) i dag og ble kvitt problemet..http://www.zonelabs.com/store/content/company/zap_za_grid.jsp ok :smile: Takker for svar. skal prøve programmet. var veldi irriterende desse greiene deira. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå