C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Endret 14. februar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Stilig, men synes kanskje bildet er litt "løst" croppet til å ha så stramme linjer.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det er jeg tilbøyelig til å være helt enig i. Hadde mange croppedilemmaer med denne, hvis noen føler for det er det bare å lage alternative varianter. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Litt sånn dærre bump. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Litt sånn dærre bump. Det burde du ha sluppet å gjøre selv, for dette er en estetisk nytelse i alt sitt forfall. Jeg synes den kanskje litt løse beskjæringen løfter dette det lille hakket ekstra. Kudos for ikke å clone bort kabler. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Hva er løs beskjæring? Jeg synes dette ser ganske stramt komponert ut (inkludert beskjæring). Skulle jeg gjort noe, måtte det være å ta bort litt i bunnen for å unngå at skiltene havnet midt i bildet. Uansett ganske stilig. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 I tillegg til motivet syns jeg det har en tøff grafisk effekt. Rødt, hvitt og blått nesten. I all enkelhet liker jeg bildet og finner ikke noe å sette fingern på. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Bra saker. Den røtt/hvitt/blått-effekten hadde jeg i tankene hele veien, så det er fint å høre at den fungerer som den skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå