Lightningwolf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei jeg tror vel egentlig ikke det, men jeg tror det kunne fungert bra hvis de bare kunne svelget unødvendig stolthet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Høyre og AP kunne vært en fin "kompromissregjering". Tar det beste fra venstresiden og det beste fra høyresiden. Dessverre vil nok det bli med tanken. Politisk sett vil det gå tiår før vi kan se de partiene i posisjon sammen. Jeg tror på min spådom fra førstesiden. En AP mindretallsregjering. Småpartiene på borgerlig side vil ikke bli like store som et AP eller FRP, og da forsvinner mulighetene for at det blir noe mindretallsregjering mellom feks Høyre. KRF og Venste. FRP som mindretallsregjering vil ikke å støtte i stortinget. Nei, de borgerlige posisjonerer seg selv ut av en maktposisjon til høsten. Kjedelig, jeg hadde håpet på et spennende valg med tanke på kaoset som har herjet (relativt sett) de siste fire årene. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi som vil ha Høyre og AP i regjering burde begynne å påvirke på et eller annet vis. Jeg tror dette hadde blitt en kjempe bra regjering. Starte med gruppe på facebook kanskje? Hadde vært interessant å se hvor mange som ville hatt denne regjeringen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 hadde jo gjort seg da AP ofte kan klare og gjøre gode ting så lenge de ikke hører på SV og de andre sosialistene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå