ZoDz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nydelig skarphet på annsiktet til han som kaster. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ingen ting gale med det tkniske, men tror jeg hadde foretrukket et bilde tatt to meter lengre til høyre. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ingen ting gale med det tkniske, men tror jeg hadde foretrukket et bilde tatt to meter lengre til høyre. Sykt tøft bilde! Jeg er litt uenig at bildet skulle blitt tatt lenger til høyre. Synes at målet "hører hjemme" i bildet. Veldig bra. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er det at enden av foten er kuttet. ikke at målet er i bildet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Absolutt et veldig bra bilde. Her har du virkelig fanget øyeblikket. Men som noen nevner burde du kanskje tatt et par skritt til høyre. Det blir veldig trangt mellom elementene i bildet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg trakk på smilebåndet umiddelbart, for dette var et flott bilde. Jeg liker hvordan personen som skal til å kaste fremstår som 110% dedikert og i ferd med å sende et helvetes kast av dimensjoner, mens de to andre ser ut til å ta det hele med litt mere ro. Skarpheten og lyset sitter, og mer enn det kan jeg ikke uttale meg om da sportsfoto og de kriteriene som ligger til grunn for den retningen ligger utenfor mitt kompetanseområde. Lenke til kommentar
gautet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har ingen erfaring med sportsfotografering, men lassevis av erfaring som håndballspiller. Må si at jeg syns dette bildet var knalltøft! Her har du virkelig fanget intensiteten i denne sporten :!: Veldig godt jobba Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Elsker uttrykket i ansiktet på fyren. Liker bildet slik det er uten noe steg til høyre eller noe i den duren. Synest dette er veldig vellyket...nice shot Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) henger meg på her. Et særdeles vellykket sportsbilde! Endret 13. februar 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, det er det. Men savner litt publikum.. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Takk for hyggelige kommentarer! Ja, det er det. Men savner litt publikum.. Hehe, ja, du sier noe der. Jeg kunne evnt. stilt meg opp en annen plass, der jeg fikk med litt publikum, men da hadde jeg fått en dårligere vinkel å skyte fra, hehe. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dette var virkelig et flott bilde! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tøft bilde. Men jeg tror jeg ville brukt bittelitt mer luft i bildet, spesielt under og til høyre. Nytter ikke å tenke så mye tredjedelsregel når det kommer til sport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå