dennis1340 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Er det noen der ute som kan fortelle meg om jeg kan bruke noe annet en denne prosesoren,amd athlon 64 3000,socket 754. har funnet flere eks på ebay, men jeg trur at noen sitter på en sånn her hjemme, å derfor prøver jeg dette forum.Er glad for alle svar, kanskje jeg lærer no å. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Litt vanskelig å si om du kan bruke uten mere info. Har du et hovedkort som støtter socket 754 så kan du bruke den CPU`n. Uansett, så ville jeg ikke kjøpt brukt CPU. Hvertfall ikke fra Ebay. Lenke til kommentar
dennis1340 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for svar, de hadde den på multicom har bestilt der. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for svar, de hadde den på multicom har bestilt der. Har du sjekket om hovedkortet ditt støtter socket 754 da? Lenke til kommentar
dennis1340 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Det var det som satt der fra før,må vell ha det samme går jeg utifra? Har som sagt ikke mest peiling,så jeg håper dette stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå