XDamage Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Demoen kom idag (12/02-09) på PSN. Hadde egentlig ikke noen særlige forventninger til spillet, men jeg må si dette imponerte meg veldig. Hvis du er fan Syphon Filter-spillene på PSP, så vil du med en gang kjenne igjen stilen, siden det er samme gjengen som står bak Resistance: Retribution. Stort sett er kontrollene de samme som i SF, men dekning fungerer ikke helt på samme måten. Nå bruker man dekning automatisk når man går inntil noe brukbart, men bare når det er fiender i nærheten. Dette systemet fungerer bra, og er livsviktig ettersom de har justert opp vanskelighetsgraden fra Resistance spillene på PS3 noe til de grader! Uten dekning blir man perforert meget fort, spesiellt av bosser. Ellers liker jeg at de har gått tilbake til den mørke og dystre setting'en fra Fall of Man, kontra det fargerike Resistance 2. Anyways, anbefaler alle som har PSP å prøve denne demoen. Og skriv gjerne hva dere synes om demoen her. Endret 12. februar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Funker sånn passe dette her. Killzone Liberation er nok det skytespillet med best spillmekanikk på PSP. Går jo an å få siktingen på analogenspaken og bevege seg med ansiktsknappene, men det føles litt "omvendt". Grafisk sett er spillet helt på linje med GoW: CoO om ikke bedre. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Personlig er jeg vant til kontrollsystemet siden jeg har spillt begge Syphon Filter spillene til PSP. Men jeg har ikke prøvd Killzone: Liberation, skal prøve å få tak i det nå før Killzone 2 kommer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Straks du begynner å spille det vil du skjønne at det er kun slik skyting kan gjøres uten to analogspaker. Greit nok at det fungerte i Syphon Filter og Retribution, men det føltes litt half-assed likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå