JimE Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hei! Har koblet opp en HP pc til en splitter ny Samsung lcd tv. Jeg får bilde, men får ikke noe lyd. Pcn er en HP laptop, og den er koblet til tvn via HDMI. Jeg vet at min pc ikke sender lyd gjennom hdmi-kabelen, så derfor har jeg også koblet en mini-jack -> phono kabel inn i "DVI IN (HDMI 2)". Og ja, jeg har koblet HDMI kabelen i HDMI 2 Er det noe jeg må justere på tvn for at den skal ta lydsignaler fra denne inngangen?? Tvn er forøvrig en LE26A330. På forhånd takk! Endret 12. februar 2009 av JimE Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vet du at HDMI ikke sender lyd? You're doing it wrong. Lenke til kommentar
JimE Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet at laptopen min ikke sender lydsignaler i HDMI kontakten, ja. Jeg vet også at normalt sett ville både lyd og bilde gått gjennom hdmi-kabelen. So, what am I doing wrong? Lenke til kommentar
enorm Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vet at laptopen min ikke sender lydsignaler i HDMI kontakten, ja. Jeg vet også at normalt sett ville både lyd og bilde gått gjennom hdmi-kabelen. So, what am I doing wrong? Har noe av det samme problemet med min Samsung, hvordan fikk du fikset det? Fikk du fikset det? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis man ikke får lyd ut av HDMI-utgangen på en PC, kan det være så enkelt at man må inn i et kontrollpanel og velge HDMI som lydenhet. Sånn ser det ut hos meg (det røde er mine markeringer av hva som skal klikkes på): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå