asyrst Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg lurer på om jeg skal prøve å legge inn linux på XP maskinen min. er det så enkelt å bare lage en partisjon å legge linux inn der? er det risiko for att to helt forskjellige OS skaper ustabilitet? og til sist... hvilken distribusjon bør jeg velge? - har aldri prøvd linux før så det må bli noe enkelt :-? (enkel innstallasjon og enkel i bruk ) - må ikke ta så veldig stor plass. (MAX 5gb) forslag? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Les FAQ da.. XP og Linux går sammen JA Mandrake'n er enkel å installere og enkel å bruke. Men les mer her... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Om du gidder å kikke nedover i forumet, så finner du et utall tråder med eksakt samme spørsmål. Skjerpings! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Om du gidder å kikke nedover i forumet, så finner du et utall tråder med eksakt samme spørsmål. Skjerpings! woops. skal skjerpe meg i fremtiden! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 80386 Olivetti M300- 02 80mb 14" DOS 6.22 Dos 6.22? Bahh.. du får da linux inn der! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 I sense much NT in you; NT leads to Blue Screen. Blue Screen leads to downtime. Downtime leads to suffering. NT is the path to the Dark Side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå