XtaZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mitt er fortsatt ikke blitt sendt å det er en god stund siden jeg bestilte det så regna med jeg var langt framme i køen. Står på siden nå at første leveransen til 360 er utsolgt å siden release er i mårra så regner jeg med at enten så har de fortsatt ikke fått de inn på lager eller så var jeg for langt nede på kølista :/ Noen som har fått sitt sendt? Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fikk dette akkurat fra absoluttspill Hei. Vi må desverre informere om at din bestilling av F.E.A.R. 2: Project Origin vil bli forsinket. På grunn av problemer og forsinkelser hos hos leverandøren får vi ikke levert spillet til deg på release. Vi har pr.dags dato ikke fått bekreftet ny leveringsdato men vil gi informasjon om dette så fort vi får dette opplyst fra levernadøren. Vi beklager så mye, men er villige til å kompansere for forsinkelsen ved å gi deg en rabattkode på 100kr. dersom du bestemmer deg for å ikke kansellere ordren din. Vi beklager nok en gang det inntrufne, men håper du har forståelse for at dette er ute av våre hender og at vi gjør alt for å skaffe spillet så snart som mulig. Med vennlig Hilsen Absoluttspill Endret 12. februar 2009 av j8rgen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 NEI!! helvete Gleda meg så sykt til dette siden demone traff live. Håper neste release dato ikke er langt unna da Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 NEI!! helvete Gleda meg så sykt til dette siden demone traff live. Håper neste release dato ikke er langt unna da avbestill og kjøp i butikken i dag. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Eneste butikken her i nærheten er Elkjøp å de har heller ikke fått det inn på lager. Regner med at de fleste butikkene i Norge bruker samme leverandør så da er det nok bare å vente Neste forventede releasedato er i følge Gamezone 18 feb så får håpe ting går i orden Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så spillet på EB i går så de hadde fått det der i hvertfall. Spillet var ikke satt ut men så det halveis bortgjemt bak disken. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde det ikke vert for at nermeste EB games ligger 4 timer unna med bil så skulle jeg nok tatt meg en tur dit på flekken å sett etter Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som vet om denne finnes på noen butikker her i Oslo? Elkjøp på Skøyen hadde den ihvertfall ikke. Edit: fant en kopi hos Game i sentrum. Endret 13. februar 2009 av Brakara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå