Gå til innhold

Har Absoluttspill begynt å sende ut FEAR 2?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Mitt er fortsatt ikke blitt sendt å det er en god stund siden jeg bestilte det så regna med jeg var langt framme i køen. Står på siden nå at første leveransen til 360 er utsolgt å siden release er i mårra så regner jeg med at enten så har de fortsatt ikke fått de inn på lager eller så var jeg for langt nede på kølista :/

Noen som har fått sitt sendt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk dette akkurat fra absoluttspill :(

Hei. Vi må desverre informere om at din bestilling av F.E.A.R. 2: Project Origin vil bli forsinket. På grunn av problemer og forsinkelser hos hos leverandøren får vi ikke levert spillet til deg på release. Vi har pr.dags dato ikke fått bekreftet ny leveringsdato men vil gi informasjon om dette så fort vi får dette opplyst fra levernadøren. Vi beklager så mye, men er villige til å kompansere for forsinkelsen ved å gi deg en rabattkode på 100kr. dersom du bestemmer deg for å ikke kansellere ordren din. Vi beklager nok en gang det inntrufne, men håper du har forståelse for at dette er ute av våre hender og at vi gjør alt for å skaffe spillet så snart som mulig. Med vennlig Hilsen Absoluttspill

Endret av j8rgen
Lenke til kommentar

Eneste butikken her i nærheten er Elkjøp å de har heller ikke fått det inn på lager. Regner med at de fleste butikkene i Norge bruker samme leverandør så da er det nok bare å vente ;) Neste forventede releasedato er i følge Gamezone 18 feb så får håpe ting går i orden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...