Gå til innhold

Hvor får jeg den billigste PS3?

superkaisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp solgt min 60-gig fordi den bråkte som et helvete. Jeg vil erstatte den med en ny PS3, men hvis jeg får samme greia så fyrer jeg den jævla boksen i veggen. Har hørt at 40gigen har en 65mm chip som går stillere enn 60gig og 80gigen - eller har de ny innmat i den også?

Jeg så på det pakketilbudet på Amazon, så fristende ut... men så kan det hende den bråker, og det vil jeg ikke takle.

Lenke til kommentar

Kanskje lurt å oppgi hva skal miljø deres PS3 står i. Temperatur, om den er stående/liggende, inne i en benk eller ikke. Har jo litt å si.

Min bråker ikke spesielt, er som regel rundt 24-26 grader på rommet og den er liggende. 80GB versjon. Den står ganske fritt og ingenting hindrer at varmluften kommer ut.

Billigste PS3 hos en ok nettbutikk i Norge er ihvertfall til 3495 hos Komplett (sikkert andre også).

80GB har 65nm på både GPU og CPU. 40GB har en blanding, CPU er 65 og GPU er 90. Mens 60GB har 90nm på begge deler.

Telcontar

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar

Har hørt 40gigen skal være den mest stillegående kontra 80-gigen (og 60gig). Stemmer dette?

Ja, jeg kunne oppgitt miljøet min PS3 står i (tv-benk), men jeg lånte 40gigen til en slektning - og han lånte min 60g-gig fordi han ville spille FFXII - og han reagerte spontant på viften. Han kunne ikke spille om natta fordi PS3en stod rett utenfor soveromdøra hvor samboeren sov. Det kunne han med sin 40gig, den jeg lånte og som også gikk helt stille hos meg.

Endret av chiefo
Lenke til kommentar

min ps3 (40gb) bråker mye når den har lite tilgang på luft (med andre ord varmt) og når jeg spiller spill som krever mye maskinkapasitet.

hvis du kjøper fra utlandet er det et prakk å begynne å sende den inn for reparasjon. ville kjøpt fra en norsk butikk, de hundre kronene ekstra er verdt det.

Lenke til kommentar

Tja, så lenge jeg bruker Xbox 360 til spilling og PS3 til film - så kan jeg greie meg uten en PS3 en liten stund, om den trenger en tur til Amazon igjen.

Dual Shock kontroller, to spill og 80 gig til under 3000 kroner (før toll) får man ikke i Norge. Snakker vel en tusenlapp og vel så det.

Lenke til kommentar
Tja, så lenge jeg bruker Xbox 360 til spilling og PS3 til film - så kan jeg greie meg uten en PS3 en liten stund, om den trenger en tur til Amazon igjen.

Dual Shock kontroller, to spill og 80 gig til under 3000 kroner (før toll) får man ikke i Norge. Snakker vel en tusenlapp og vel så det.

Link meg til det tilbudet, finner ikke noe spesielt billig på amazon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...