Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

De beste videregående privatskolene i Oslo.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bjørknes privatskole har jeg hørt å være seriøs :).

Jeg er elev ved Bjørknes Privatskole nå. Det er dyrt, men lærerene og timene er så bra at jeg angrer på at jeg faktisk tok enkelte fag ved min vanlige VGS. Jeg har f.eks. aldri forstått matte overhodet. Etter 11 år med matte greide jeg fortsatt ikke å skjønne hvordan jeg skulle løse ligninger og hva som var poenget med bokstaver i mattestykker. Dette lærte jeg etter to dager på Bjørknes og nå synes jeg matte er gøy.

Det er dessuten mange som egentlig skulle gått i tredje-klasse på VGS som heller lærer på Bjørknes fordi lærerene er så flinke til å motivere. Ene læreren min har skrevet selve læreboken.

Men ditt valg ;)

Endret av mrala
Lenke til kommentar

Har ikke vært elev ved Bjørknes, men Sonans - og lærerene der var helt utrolig flinke, i forhold til den offentlige videregående skolen jeg gikk på tidligere. Hadde jeg visst at det var så bra, hadde jeg nok gått på videregående der i stedet. Nå sier jeg ikke at alle privatskoler er bedre enn alle offentlige skoler - man finner nok gode og dårlige skoler både i offentlig og privat. :)

Det koster jo litt, tror jeg gav 22500 for 3 realfag, men det er absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...