TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Merk: "Det ble ofte det samme" Selvsagt snakket vi jo ikke om akkurat det samme hver gang. Men det begynte på samme måte, og sluttet på samme måte. Det kunne hende at han sa noe utrolig morsomt som ledet oss lengre inn i en fin samtale, men det var alltid noen små, viktige ting som endret seg for hver samtale. Less is more. Jada, jeg så det. Aner jo ikke hvor ofte "ofte" er for deg. Jeg er sikkert uansett en ganske krevende samtalepartner, så jeg kan ikke si om praten dere i mellom var kjedelig eller ikke. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Merk: "Det ble ofte det samme" Selvsagt snakket vi jo ikke om akkurat det samme hver gang. Men det begynte på samme måte, og sluttet på samme måte. Det kunne hende at han sa noe utrolig morsomt som ledet oss lengre inn i en fin samtale, men det var alltid noen små, viktige ting som endret seg for hver samtale. Less is more. Jada, jeg så det. Aner jo ikke hvor ofte "ofte" er for deg. Jeg er sikkert uansett en ganske krevende samtalepartner, så jeg kan ikke si om praten dere i mellom var kjedelig eller ikke. Ofte er hver 3.-4. gang, kanskje. Ganske vanskelig å si for andre, ja Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har en småartig anekdote om MSN-samtaler. Var dødsforelska i ei jente i parallellklassen, fikk saumfart nettet etter MSN-en hennes og la henne til (stalker!), hvorpå vi hadde en del intetsigende, generiske samtaler à la "Hva skjer? Hva skal du studere etter VGS? Hvordan gikk det på ...-prøva? .. bla bla". Jeg var rimelig sikker på at hun ikke så noe i meg (og det fikk jeg jo rett i - jeg er en 1er og hun en 10er), men tok mot til meg og sendte henne en kinoinvitasjon på mail (jeg hadde ikke snakket med henne I R L - jeg er patetisk, jau). Det viste seg at hun hadde type, og jeg ble så flau at jeg ikke turte å se i hennes generelle retning på flere måneder. Kommunikasjon på internett er labre greier for min del, men det har mer med mine manglende evner å gjøre enn en tilkortkommenhet i systemet. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har en småartig anekdote om MSN-samtaler. Var dødsforelska i ei jente i parallellklassen, fikk saumfart nettet etter MSN-en hennes og la henne til (stalker!), hvorpå vi hadde en del intetsigende, generiske samtaler à la "Hva skjer? Hva skal du studere etter VGS? Hvordan gikk det på ...-prøva? .. bla bla". Jeg var rimelig sikker på at hun ikke så noe i meg (og det fikk jeg jo rett i - jeg er en 1er og hun en 10er), men tok mot til meg og sendte henne en kinoinvitasjon på mail (jeg hadde ikke snakket med henne I R L - jeg er patetisk, jau). Det viste seg at hun hadde type, og jeg ble så flau at jeg ikke turte å se i hennes generelle retning på flere måneder. Kommunikasjon på internett er labre greier for min del, men det har mer med mine manglende evner å gjøre enn en tilkortkommenhet i systemet. Veldig mange som ikke tør kommunikasjon IRL, da Men det er ikke så fryktelig sjelden at en 1er-5er er sammen, heller ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Synes ikke man skal rangere mennesker slik, jeg Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Vel, det var satt på spissen. Hun var dødspen, jeg er det helt andre ytterpunktet. Selv om hun hadde vært ledig hadde det vært no-fucking-way-go, med mindre hun hadde hatt et innstendig ønske om å begå sosialt selvmord. Endret 14. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jævla til fokusering på utseendet, da. Jeg har litt lyst til at vi alle skal leve noen år i et stummende mørke, så kanskje vi lærer oss å sette mer pris på det vi ikke kan se, men bare føle og forstå. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dessverre velger man ikke hvem man forelsker seg i. Men en slik verden hadde vært hyggelig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, det er ikke det jeg mener. Men jeg synes det er synd at noen skal sitte og føle seg mindreverdig i forhold til andre, bare fordi de (etter en eller anne standard) ikke spiller i samme liga rent utseendemessig. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synes ikke man skal rangere mennesker slik, jeg Rangerte selvfølgelig bare for å vise et poeng Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synes ikke man skal rangere mennesker slik, jeg Rangerte selvfølgelig bare for å vise et poeng Jeg ser den, men det er faktisk veldig vanlig å dele folk inn i klasser på den måten. Lenke til kommentar
melaniebelle Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synes ikke man skal rangere mennesker slik, jeg Rangerte selvfølgelig bare for å vise et poeng Jeg ser den, men det er faktisk veldig vanlig å dele folk inn i klasser på den måten. Fryktelig å gjøre sånn TS, syns du bør ta kontakt IRL og se hvordan det går, jeg ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvordan skal man skille folk mellom hverandre da? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvordan skal man skille folk mellom hverandre da? Ved navn, hårfarge, eller kjennetegn, kanskje. Det er patetisk å rangere mennesker med tall fra 1-10. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Man rangerer utseendet. Ikke fryktelig nødvendig å bruke tall men en ser klart forskjell mellom en stygg og en fin dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå