d3agleS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet hvordan man får ISP mail ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvis du forklarer hva du mener med "ISP mail" så kan det hende du får noen lure svar. Mener du en mailkonto fra din ISP, lignende [email protected]? Da må du nesten ta kontakt med ISPen, eller ta en titt på ISPens nettsider. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ISP mail, ring din leverandør av internettet, spør de om du kan få lage en mail hos dem og du får brukernavn, passord, mailen og POP3 / SMTP informasjonen Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, mente en en slags epost ISP ja, tror jeg fikk bra svar nå, takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Bare dumt å bruke ISP sin e-post. Da får man bare krøll neste gang man bytter ISP. Det er dessuten uforholdsmessig mye tull med disse som mange ISP har. Det er bedre å bruke en ekstern løsning. Selv synes jeg gmail er meget bra. Vil man betale så kan man få en løsning med eget domene. Feks: http://www.godaddy.com/gdshop/email/personal.asp?ci=9020 Endret 12. februar 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Bare dumt å bruke ISP sin e-post. Da får man bare krøll neste gang man bytter ISP.Det er dessuten uforholdsmessig mye tull med disse som mange ISP har. Det er bedre å bruke en ekstern løsning. Selv synes jeg gmail er meget bra. Vil man betale så kan man få en løsning med eget domene. Feks: http://www.godaddy.com/gdshop/email/personal.asp?ci=9020 Jeg skulle kanskje sagt hva jeg skal bruke den til. Jeg har jo gmail så klart. Men, det er en side der jeg må bruke ISP mail eller Jobbmail for og bli medlem der, siden dem har dårlig historikk med hotmail,gmail,yahoo osv. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 OK, da funker den helt sikkert fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå