Red_Dragon Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg kjører desverre i windows verjonen av gimp men ver gang jeg starter kommer det DLL error men jeg har flyttet de nødvendige dll filene til gimp.exe plassert [top]/bin catalog da ble det bare to feilmeldinger noe om freetype.exe og nsx eller nox? hva er galt?? må jeg virkelig laste ned nsx? selv om jeg ikke vil?? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Dette er nok neppe stedet for Windows-spørsmål. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Dette er nok neppe stedet for Windows-spørsmål. So f. true... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Du kalte det for noe sa du? exe-fil? aldri hørt om.. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 .exe er en excutable fil , veldig populært i windowsmiljøet. det er rykter om at en .exe fil kan inneholde spill eller programmer , men jeg tror ikke på rykter. noen som kan bekrefte om dette stemmer ? (ironisk tone) Lenke til kommentar
Red_Dragon Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg vet og unskylder men jeg skal instalere linux snart etter en stor kræsj i fjor har jeg ikke hat min gamle maskin så og si har jeg ny maskin og allerede stapped 20gb full av spill ikke spør meg men jeg må ha svar.... snufs ME MISS LINUX Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Okey, kan du i det minste prøve å skrive korrekt norsk? Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 han gjør så godt han kan. hvorfor må alle hakke på folk som skriver feil, er da ikke deres skyld. så lenge man skjønner hva personen vil frem til så gi faen i å pirke på det. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Disse .dll filene hører trolig til gtk+ som må installeres. Hvis du installerer gimp for windass og så installerer windass på nytt må du installerer gimp på nytt pga at gtk+ filer legges i windows partisjonen. Hvis ikke det er feilen så er det noe annet Uansett så hjelper det om du forteller oss hvilke feilmeldinger du får. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 jeg instalerte gimp på windowsen til bruderen i går, da brukte jeg 2 filer.. 1. http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/ skjekk den. så tar du å downer og instalerer gtk+-1.3.0-20030216-setup.zip den først.. og så gimp-1.2.4-20030213-setup.zip etter på... avinstaler det du har først. da funker det hos bruderen... Lenke til kommentar
Red_Dragon Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 ja akkurat nå sitter jeg og gleder meg over fornuftige svar og beklager min endeløse setning uten punktum og skrivefeil er pga jeg er veldig stresset fortiden. oo et punktum jaja error 1:This aplication has failed to start becouse the freetype.dll was not found. også forskjellige idiotiske windows tips som ikke virker også error2: This aplication has failed to start becouse the libXpm-noX4.dllwas not found. også starter gimp og virker fint og det forvirrer meg og jeg skal prøve tipest fra Tivolieselet Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 han gjør så godt han kan. hvorfor må alle hakke på folk som skriver feil, er da ikke deres skyld. så lenge man skjønner hva personen vi lfrem til så gi skitt i å pirke på det. Pga. å lese slike setninger som dette: Jeg kjører desverre i windows verjonen av gimp er helt jævlige.... Derfor. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 du skjønte hva han mente, det tror jeg de fleste på forumet gjorde. det er ganske patetisk å hakke på andres skrivefeil hele tiden , jeg ser at du har gjort det i andre poster også. Lenke til kommentar
Red_Dragon Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Linuxen fixa gimp problemet GO LINUX seff Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 du skjønte hva han mente, det tror jeg de fleste på forumet gjorde. det er ganske patetisk å hakke på andres skrivefeil hele tiden , jeg ser at du har gjort det på andre poster også. get a life Jeg hakker kun på seriøse skrivefeil, her er det helt jævlig. Lenke til kommentar
sofah Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Linuxen fixa gimp problemet GO LINUX seff Windows fungerer utmerket det, men beklageligvis så følger det ikke med en kompetent administrator når du laster det ned Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 du skjønte hva han mente, det tror jeg de fleste på forumet gjorde. det er ganske patetisk å hakke på andres skrivefeil hele tiden , jeg ser at du har gjort det på andre poster også. get a life Jeg hakker kun på seriøse skrivefeil, her er det helt sinnsvakt. "jeg kjører windows versjonen av the gimp" du skjønte det , jeg skjønte det og alle andre gjorde det så hvorfor klage ?. det er ikke alle som er like flinke i norsk , har du hørt om dysleksi ?. for da hjelper det ikke å be personen om å slutte å skrive så utydelig , vedkommende kan ikke noe for det selv. takk. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg har faktisk litt dysleksi selv. Fikk ekstrahjelp på barneskolen. Så... PY DET! Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 vel det er ikke alle som får den hjelpen og det er de det går dårlig med . ikke alle lærere er like ivrige til å hjelpe og det er alltids noen som stryker i fag pga. det. :x Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Vel, ikke min feil at noen ikke står for rettighetene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå