Gå til innhold

[LØST] Problem Med Gimp

Anbefalte innlegg

Jeg kjører desverre i windows verjonen av gimp

men ver gang jeg starter kommer det DLL error

men jeg har flyttet de nødvendige dll filene til gimp.exe

plassert [top]/bin catalog

da ble det bare to feilmeldinger

noe om freetype.exe og nsx eller nox?

hva er galt?? må jeg virkelig laste ned nsx? selv om jeg ikke vil??

:grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse .dll filene hører trolig til gtk+ som må installeres. Hvis du installerer gimp for windass og så installerer windass på nytt må du installerer gimp på nytt pga at gtk+ filer legges i windows partisjonen.

Hvis ikke det er feilen så er det noe annet :)

Uansett så hjelper det om du forteller oss hvilke feilmeldinger du får.

Lenke til kommentar

ja akkurat nå sitter jeg og gleder meg over fornuftige svar og beklager min endeløse setning uten punktum og skrivefeil er pga jeg er veldig stresset fortiden.

oo et punktum :p

jaja

error 1:This aplication has failed to start becouse the freetype.dll was not found. også forskjellige idiotiske windows tips som ikke virker

også error2:

This aplication has failed to start becouse the libXpm-noX4.dllwas not found.

også starter gimp og virker fint og det forvirrer meg og jeg skal prøve tipest fra :yes: Tivolieselet :yes:

Lenke til kommentar
han gjør så godt han kan. hvorfor må alle hakke på folk som skriver feil, er da ikke deres skyld. så lenge man skjønner hva personen vi lfrem til så gi skitt i å pirke på det.  :evil:

Pga. å lese slike setninger som dette:

Jeg kjører desverre i windows verjonen av gimp

er helt jævlige.... Derfor. :woot:

Lenke til kommentar
du skjønte hva han mente, det tror jeg de fleste på forumet gjorde. det er ganske patetisk å hakke på andres skrivefeil hele tiden , jeg ser at du har gjort det på andre poster også. get a life  :lol:

Jeg hakker kun på seriøse skrivefeil, her er det helt jævlig.

Lenke til kommentar
du skjønte hva han mente, det tror jeg de fleste på forumet gjorde. det er ganske patetisk å hakke på andres skrivefeil hele tiden , jeg ser at du har gjort det på andre poster også. get a life  :lol:

Jeg hakker kun på seriøse skrivefeil, her er det helt sinnsvakt.

"jeg kjører windows versjonen av the gimp" du skjønte det , jeg skjønte det og alle andre gjorde det så hvorfor klage ?. det er ikke alle som er like flinke i norsk , har du hørt om dysleksi ?. for da hjelper det ikke å be personen om å slutte å skrive så utydelig , vedkommende kan ikke noe for det selv.

takk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...