Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svett, svett på skolen.

Gjest Svettlama

Anbefalte innlegg

Gjest Svettlama

Ei! Det siste halvåret har jeg hatt et litt merkelig problem.

Jeg svetter lite når jeg gymmer og den slags, har alltid pleid å svette lite egentlig. Men no i det siste halvåret svetter eg mye, og spesielt i ræva (spesielt på skoletid, faktisk). Får store stygge svettemerker på bokseren hele tiden og blir drit redd for at noen skal legge merke til det, hvis jeg liksom skulle segge litt for mye. Dette skjer uansett om jeg er kald eller varm, sliten eller rolig.

Er det noen spesielle ting som kan forårsake dette? Jeg svetter som sagt mest under skoletid, og da er det mer enn jeg svetter ellers når jeg trener og den slags, så jeg har ingen clue.

Noen poster til hjelp hadde vært store greier! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Svettlama

16-17 år.

Ja, jeg føler meg av og til litt nervøs uten at jeg helt vet hvorfor, rent sosialt har jeg ingen problemer så ... Kan det uansett ha så stort utslag på svetting?

Lenke til kommentar
Gjest svettlama

Nei, men herregud jeg bruker belte. Problemet er viss jeg gjerne lener meg over pulten, og buksen er tilfeldigvis litt lenger nede enn den burde.

Jeg trenger ikke hjelp og tips til hvordan eg skal bruke bukser.

Lenke til kommentar
Gjest Svettlama

Ok, takker for så langt en konkludering. Det passer ganske bra med a jeg er litt nervøs, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Forelskelse? uffuff. Skal jeg derfor svette mer enn jeg gjør når jeg gymmer, jaja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Synes det er litt mye fokus på akkurat det med nervøsitet her, andre faktorer kan være puberteten, sykdommer ++

I ditt tilfelle ville jeg gjettet puberteten, samme med meg fortiden, blir ganske svett av ingeting, noen ganger legger jeg ikke merke til det selv engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...