Dahl Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sony vil senere i år begynne å gi ut spill og film på samme Blu-ray-plate. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Må innrømme at jeg ikke synes konseptet er så genialt, føler ikke det er noen spesielt nyttig kombo for min del. AtW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg kan se for meg et scenario hvor dette kan være en bra ting, og det er hvis det medfører at det stilles høyere krav til de filmbaserte spillene. Jeg hadde knapt betalt ei krone ekstra for en Ironman-kombo, for å si det sånn .. Endret 12. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Husker vi kunne kjøpe spillet Evil Dead: A Fistfull of Boomstick og filmen Evil Dead 2 i samme pakke. Riktignok hadde de hver sin plate og hvert sitt cover, men likevel. Så helt nytt er konseptet ikke. Og jeg tviler litt på at et blir høyere kvalitet på spillene. Sannsynligvis blir det nok motsatt vei og enda dårligere enn det er i dag... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Samme for meg så lenge jeg slipper å betale ekstra for drittspill. Noe tror jeg må skje, for slik det er i dag tror jeg ikke det er så fryktelig attraktivt med mindre spillene omtrent følger med som gratis ekstramateriale. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sonys Playstation 3 sliter noe i kampen mot de andre spillkonsollene. Jaha ja? Hva bygger dere dette på? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Enig med ATWindsor. Men litt moro er det da. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 [...] kan Microsofts Xbox 360 kun tilby 9 GB og Nintendos Wii enda mindre Nintendo Wii enda mindre? Begge konsollene kan jo lese DVD-9. Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er kilden din helt på jordet? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Super Smash Bros Brawl bruker en DVD-9 disk, så joda, Xbox 360 og Wii har like stor kapasitet på diskene. Men de fleste Wii-spill bruker DVD-5 disker da.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan jo i noen tilfeller være litt greit. Det virker som om en del spill ikke benytter seg av all plassen som er tilgjengelig på diskene, så hadde ikke gjort noe om de hadde fylt dem med et eller annet. Et problem vil kanskje være pris, da om komboproduktet koster mer og det ikke er mulig å kjøpe begge produkter enkeltstående. Også blir det et lite dilemme om hvorvidt jeg skal sette enheten i spill eller filmsamlingen min Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 "Xbox 360 kun tilby 9 GB og Nintendos Wii enda mindre." Jeg som trudde begge brukte samme type disker :/ Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 50 GB? Det er utrolig hva som kan hives på 1,3 GB(gamecube disker), og 9 GB er latterlig mye mer. 50 GB er en overlatterlig mengde, i den er(avrundet til) 5 mer en det igjen. Bare tenk på hvor store spill vi kan legge på noe sånt Der tar sin tid før det blir gjordt da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vel, da håper jeg de legger Pitch Black og nye Riddick spillet på én og samme plate! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De kan jo legge en hel sesong av en tv-serie på en enkelt plate om de vil. Det er jo en start, om de ikke klarer å fylle plassen... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For en tåpelig idé. Å blande medier på den måten ser jeg ikke noe som helst verdi i. Da er det bedre å utnytte kapasiteten ved å legge flere spill på en disk, eller flere filmer på en disk.. Ikke blande. Nei. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer ikke til å betale noe mer for spill og film på samme plate. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette vill bare gjøre at man betaler masse penger for en film man ikke vill se eller for et spill som er dårlig. Jeg har så godt som aldri opplevd at både spillet og filmen er så gode at jeg må kjøpe dem Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvilke idioter sitter å finner på disse tingene? Aldri, aldri, aldri om dette blir noe form for suksess. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg for min del vil ha filmen og spillet for seg selv Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis de f.eks. legger til Musikk konserter / videoer med Rock Band 3 i samme plate, og gjerne en konsertbillett i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg