Gå til innhold

Spill og film på samme plate (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan se for meg et scenario hvor dette kan være en bra ting, og det er hvis det medfører at det stilles høyere krav til de filmbaserte spillene. Jeg hadde knapt betalt ei krone ekstra for en Ironman-kombo, for å si det sånn ..

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Husker vi kunne kjøpe spillet Evil Dead: A Fistfull of Boomstick og filmen Evil Dead 2 i samme pakke. Riktignok hadde de hver sin plate og hvert sitt cover, men likevel. Så helt nytt er konseptet ikke. ;)

Og jeg tviler litt på at et blir høyere kvalitet på spillene. Sannsynligvis blir det nok motsatt vei og enda dårligere enn det er i dag...

Lenke til kommentar

Kan jo i noen tilfeller være litt greit. Det virker som om en del spill ikke benytter seg av all plassen som er tilgjengelig på diskene, så hadde ikke gjort noe om de hadde fylt dem med et eller annet.

Et problem vil kanskje være pris, da om komboproduktet koster mer og det ikke er mulig å kjøpe begge produkter enkeltstående.

Også blir det et lite dilemme om hvorvidt jeg skal sette enheten i spill eller filmsamlingen min :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...