hitokiri Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Her er den nye Windows-mobilen Nüvifone M20. Les mer Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 WIndows mobile ... nei takk. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hvorfor kommer den ikke med WM6.5? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hvorfor kommer den ikke med WM6.5? Ja, hvorfor ikke? Når man først skal til helvete kan man gjøre det med stil ... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 WIndows mobile ... nei takk. Windows Mobile.... JA TAKK!!! :D :D Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hm, skeptisk! hvorfor kommer den ikke med WM6.5? WM6.5 er vel ikke presentert enda? Lenke til kommentar
haarp Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 At den har så utrolig stygt og begredelig design, sier kanskje litt om produsentens dårlige dømmekraft. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ah, jeg leste "Gaming-Asus lanserer ny mobil" :!: Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tror denne blir bra. Både Garmin og Asus leverer ting som virker skikkelig og som holder topp kvalitet (til forskjell fra andre WM leverandører, feks en som begynner på H og slutter på C ). Kanskje ikke så spennende designmessig, mer som en skikkelig arbeidshest. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Wow, jeg vil vite litt mer detaljer om denne, den blå var jo faktisk ganske fin. ^^ Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 formen på den er ganske lik N95 hvis man ikke slider den noen vei på en måte Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Var igrunn ikke så fristende, men reagerte litt når jeg leste: "første resultatet av samarbeidet mellom GPS-produsenten Garmin og mobilprodusenten Asus" ... stikkordet her er mobilprodusenten Asus. Kan hende det bare er jeg som lever i min egen verden, men jeg har aldri sett en mobil fra Asus før ... hovedkort og datamaskiner har jeg hatt av det merket... men mobilprodusent? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kan hende det bare er jeg som lever i min egen verden, men jeg har aldri sett en mobil fra Asus før ... hovedkort og datamaskiner har jeg hatt av det merket... men mobilprodusent? Welcome to our world ;P http://www.gsmarena.com/asus-phones-46.php Men neida, neppe i Norge. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Betalte 4.800 for HTC Touch Diamond da den kom, kan den ikke bare bli ødelagt? Jeg vil ha igjen på garantien og kjøpe noe med kvalitet.. Hvordan i h****** hadde de tenkt at 4GB skulle holde til musikk, bilder, film og GPS-program med kart!? Kvaliteten på det ytre er noe av det dårligste jeg har sett forøvrig.. fikk den levert med en sprekk hjørnet på skjermen, men fikk aldri tid til å klage fordi jeg måtte på hytten dagen etter at jeg fikk den etter en uke med venting(den var på lager hele tiden, kontaktet Elkjøp minst 10 ganger, fikk masse løgner/de gadd ikke sjekke lageret av andre mens noen snakket sant..) Den ble forhåndsbestilt.. Da kan jeg konkludere med noen ting da: -Jeg synes jeg fortjener alle pengene tilbake om den skulle bli ødelagt. -HTC's kvalitet er vannvittig ille, bare se Xperia1.. -Erfaring med Asus er topp..! Jeg kan klage like mye etter de 2 årene med garanti er gått ut? Har jo reklamasjonsrett på 5 år.. Har jeg også samme rettigheter som garanti da? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 -HTC's kvalitet er vannvittig ille, bare se Xperia1.. Hææ?? Har aldri vært borti bedre kvalitet enn på X1.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg