Nesnitram Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Til i morgen skal jeg ha funnet en artikkel som jeg syntes er god med tanke på innledning og avslutning. Noen som har lest en god artikkel i det siste? Går i 9-klasse. Endret 12. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 se på amobil.no, tek.no, gamer.no, akam.no, hardware.no for gode artikkler Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tenkte jeg kanskje kunne ta denne artikkelen: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w960i/46271 Hva syntes du? Pappa syntes jeg skulle ta en artikkel man kan lære litt av, men oppgaven er jo å finne en god artikkel med tanke på Innledning og avslutning så vis ingen finner noen bedre, så går jeg for den. Endret 12. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 akkurat artikler fra amobil leverer bare kvalitet, så dette er et godt valg, innledning, oppsummering, diskusjon og konklusjon er selve nøkkelen til en god artikkel, så jeg sier go for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå