lanogakk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! Jeg skal slette ubuntu, å fant denne siden. Men når jeg har innstalert Super Grub Disk. så starter jeg det men når den skal boote det så kommer det at det ikke har noen operativsystem å laste hvorfor? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spørs om super grub klusser med diskene dine.. Hvorfor skal du slette ubuntu? Om du skal lage windows-partisjon av disken kan du jo ganske enkelt bruke gparted eller parted magic som live-cd og reformattere til ntfs.. Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 har windows innstalert men, ubuntu har jo kontrollen over oppstart. Så jeg kan jo ikke bare slette det. Skal slette ubuntu fordi det altid er noe kluss med det. Jeg har heller ikke bruk for to opperativ system, da det gjør pcen tregere. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva slags kluss opplever du med Ubuntu? At du har to operativsystemer installert påvirker ikke ytelsen på maskinen i det hele tatt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Stapp inn en Windows CD og kjør FIXMBR, da vil du få tilbake Windows sin bootloader. Etter det sletter du partisjonen(e) som Ubuntu lå på. Dette er dokumentert på forumet en rekke ganger. Endret 21. februar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes den med at å ha installert flere OS gjør PC`en treigere var bra. Det må være dagens . Hvor har du det fra. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har kjørt Dualboot eller Trippelboot på min hovedmaskin, men det er veldig lenge og jeg merker ikke stort egentlig. Hvorfor skulle PC`en bli tregere av å kjøre Dualboot? Alt folk finner på sier jeg bare . Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 ja ok smarten ser opp til deg ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå