mysayene Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei, nettopp fått tilsent Acer Recovery Cd'r fra Acer så jeg kunne reinstallere Acer Aspire 6935g'en min, men etter å ha slettet alt på hardiskene og satt in "System Disk" så går den litt med noen batch programmer før jeg får "NAPP_KM: NAPP6.exe - Application Error The exception unknown software exception (0xc000000d) occurred in the application at location 0x1002d70b. Click on OK to terminate the program. så må jeg gjøre alt på nytt og det samme skjer igjen! noen som vet hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
mysayene Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 ringte Acer support, de sa det kunne være noe feil på cdene de sendte og jeg skulle få tilsent nye. men, fortsatt fint om noen vet noe. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) ringte Acer support, de sa det kunne være noe feil på cdene de sendte og jeg skulle få tilsent nye. men, fortsatt fint om noen vet noe. Den feilen betyr så vidt jeg vet at Acer eRecovery Management feiler å laste filene det trenger for å installere prgram. Er dessverre ikke mye så mer jeg vet om det. Håper det går bedre neste gang du prøver. Endret 12. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå