Centuss Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! Var nyelig på badet med klassen og drev å hoppet fra stupebrettene. Skulle ta frontflip 360 elns. også mister jeg kontrollen og klasker tinningen ned i vannet. Med engang jeg hadde truffet vannet gjorde det dritvondt. Kjente det svei over hele høyresiden av hodet og jeg fikk vondt i øret. Jeg hørte med det første veldig lite etter hoppet, men så kom det seg utover skoledagen. Vi hadde drevet litt med dykketrening før dette, så ørene hadde fått seg en liten trøkk før dette skjedde forresten. Dette skjedde da på tirsdag 10.02.09, og jeg hører fortsatt litt dårlig på dette øret. Noen ganger får jeg en litt sånn susende lyd i øret. Det gjør ikke vondt, men det jeg synes er veldig merkelig er at når jeg holder for nesen og munn og prøver å blåse ut, akkurat som man gjør når man vil lette på trykket, hører jeg veldig tydelig at det kommer luft ut av høyreøret mitt. Dette har jeg fått både kjæresten min og mamma til å høre etter, og de sier det samme. Noen forslag til hva jeg burde gjøre? Kommer det til å gå over? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Oppsøk lege. NÅ! Bare et vennelig råd.. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 På bakgrunn av hva? Jeg går ikke til legen bare fordi du sier det. Noen som har vært borti noe av det samme, eller kan forklare hva som har skjedd så jeg har en god grunn til å gå til legen? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Med tanke på at du hører denne suselyden, så indikerer det at du har sprukket trommehinna. Da er det fare for infeksjon. Det kan legen fort sjekke med disse øre"kikkertene" de har, og har du en rift/sprukket trommehinne, vil du få øredråper med antibiotika. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja antar du har rett, men det er bare innimellom jeg hører suselyder. I stad når jeg skrev det første innlegget hadde jeg susing, men nå har jeg ikke det. Susing innimellom og luft som kan komme ut av øret er vel en sprekt tromhinne antar jeg da? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Susing innimellom og luft som kan komme ut av øret er vel en sprekt tromhinne antar jeg da? Ja. Du har ikke hatt noe blod i øregangene? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. Ikke i det heletatt. Jeg spurte tilogmed lærer om hun så blod i øret mitt med engang jeg kom opp av vannet men hun så ingenting. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. Ikke i det heletatt. Jeg spurte tilogmed lærer om hun så blod i øret mitt med engang jeg kom opp av vannet men hun så ingenting. Hmm. Hadde det vært meg hadde jeg oppsøkt lege. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. Ikke i det heletatt. Jeg spurte tilogmed lærer om hun så blod i øret mitt med engang jeg kom opp av vannet men hun så ingenting. Hmm. Hadde det vært meg hadde jeg oppsøkt lege. I'm on it . Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå