latexboy92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei. Jeg trenger hjelp til å finne en BRA router, som er rask og har god rekkevidde:d Jeg spiller mye css, så trenger en router som gjør at jeg slepper å oppleve lagg vært minutt, slik min gamle gjør Modemet mitt er i fra get Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvis du har lagg hvert minutt så skyldes dette trolig trådløsklienten i PC. Hvilket operativsystem og trådløskort har du? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Selv har jeg D-Link DIR855 og er veldig fornøyd. Har aldri hatt problemer med ustabilitet eller rekkevidde. Hvis du har mindre penger å bruke så kan jeg gå god for Linksys WRT54GL og D-Link DIR655. Hvilken standard støtter pc-en din? G eller N? EDIT: Følg la7dfa.com´s sine råd først. Kan hende han kan spare deg for noen kroner Endret 12. februar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Hei. Har vista 64x og netverkskortet er CNet CWP-854 Wireless-G PCI Adapter:P PENGER er ikke noe problem Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kanskje en ide å bytte ut både router og trådløskort med dette settet?: http://www.netonnet.no/?iid=no111087 Det har rask trådløsforbindelse (inntil 100Mbit) og tåler mye last. Det eneste minuset er at det ikke er Gigabit LAN. Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Kanskje en ide å bytte ut både router og trådløskort med dette settet?: http://www.netonnet.no/?iid=no111087 Det har rask trådløsforbindelse (inntil 100Mbit) og tåler mye last. Det eneste minuset er at det ikke er Gigabit LAN. Men husk på at jeg sitter på en stasjonær pc på rommet mitt(har bygd den selv) mens routeren står i stua Må over 1000 lappen vil ha noe som er stabilt og som passer til get og til mitt netvekskort: CNet CWP-854 Wireless-G PCI Adapter Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bruk 1000-lappen på et norskkurs, og kjøp deg en Linksys WRT54GL, og installer Tomato på den. Man trenger ikke kjøpe det dyreste for å få god og stabil linje. Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Bruk 1000-lappen på et norskkurs, og kjøp deg en Linksys WRT54GL, og installer Tomato på den. Man trenger ikke kjøpe det dyreste for å få god og stabil linje. Er den stabil og god? kan man bruke dynamisk ip på den? trenger det pga. modemet mitt har det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De eneste gangene jeg har restartet min er da strømmen, av ulike årsaker, har gått. Jeg har aldri hatt noen problemer med den. Ja, og du kan faktisk bruke to "dynamisk ip"-tjenester samtidig! Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 De eneste gangene jeg har restartet min er da strømmen, av ulike årsaker, har gått. Jeg har aldri hatt noen problemer med den. Ja, og du kan faktisk bruke to "dynamisk ip"-tjenester samtidig! Tomato er det driver eller no sånn? Mener du at dette er noe av det bedre som jeg kan ha hjemme? og den funker til å spille med den online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå