Haansi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som gleder seg? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Testet demoen på 360 i går. Likte det ikke noe særlig, skulle heller hatt et nytt Ace Combat spill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Blei for likt Ace Combat og for arcade for min del. flysimulator til konsoll kjem nok aldri dessverre.. ps3 demoen vart utsatt til 26 februar. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg husker Ace Combat 6: Squadron Leader til PS2, der hadde man opp til 100 raketter å skyte med. HAWX er vel ikke slik? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Wtf, er PS3-demoen utsatt? Kilde? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 http://n4g.com/ps3/News-276740.aspx Cry. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 http://n4g.com/ps3/News-276740.aspx Cry. derfor treng ein begge konsollane veit du Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, har faktisk vurdert en 360 i det siste. De er jo latterlig billig. Men gidder ikke rett og slett fordi konsollen ikke har noen spill jeg brenner etter. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Synes dette var veldig bra på 360. Deilig 60fps i forhold til begredelige 30fps i AC6 gjorde at dette var mye penere og morsommere. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg husker Ace Combat 6: Squadron Leader til PS2, der hadde man opp til 100 raketter å skyte med. HAWX er vel ikke slik? Å joda. Du har vel ca 200 raketter du kan fyre av fra ditt lille fly. Det er plagsomt irriterende! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg husker Ace Combat 6: Squadron Leader til PS2, der hadde man opp til 100 raketter å skyte med. HAWX er vel ikke slik? Hva? AC6 er kun på 360. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da var det Ace Combat 5: Squadron Leader Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har gleda meg lenge til dette spillet, håper det står til forventningene:P Endret 4. mars 2009 av Ludogamer Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Helt alvorlig: Fin grafikk men 0 innlevelse!!!!! Dette minnet jo bare om Ridge Racer, som ser flott ut, men du ønsker at du var et annet sted. Etter å ha spilt Warhawk, så vet man jo at det er mulig å lage engasjerende og gøye flyspill, men brettene er for små og de ser ikke akkurat ut som en F22. Hva om noen gjorde det skikkelig? Er det for mye forlangt? Foreslår at de tar Warhawk teamet og sette dem til å lage et flyspill. Andre som er enig? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, ble skuffet jeg og. Samt at den "Out of the copit"-var unødvendig. (glemt hva den het) Skjønner jo at det er vanskelig å lage et flyspill fyllt av action, om du har 4-6 missiler om bord, men dette ble litt i overkant. Veldig vanskelig å leve seg inn i spillet. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, dette var frustrerende. Hadde sett fram til dette spillet, som hadde potensiale til å bli veldig bra. Merkelig nok ser det ut for at de har lagt mye ressurser ned i spillet, og likevel er det blottet for innlevelse. Husker tilbake til space invaders og spill på commodore 64, de hadde utrolig høy innlevelse faktor, men dårlig grafikk. De var også ofte utviklet av få personer med lite ressurser. Hva er det som har skjedd? Burde muligens vært påkrevd med åpen beta eller noe slikt på spill? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har testa det på PC, men dette var jo virkelig på trynet... Hadde ingen forventninger om en simulator (jeg synes Ace Combat er moro selv om jeg også digger å fly A380 i Flight Simulator), men gjennomføringen av dette spillet er fantastisk dårlig. Jeg mener at de to største problemene er: 1. Eneste kameravinkelen der flyet er helt opplåst (ikke begrensninger på svingradius) er i TREDJEPERSON/FLYBY!? Hva i "¤!=)¤#"¤!? Er jo assistance ON når man sitter inne i flyet, og da er også manøverne du kan gjøre begrenset. Hvorfor ikke la oss sitte inne i flyet med avslått assistanse, tror de ikke at vi klarer det? 2. Når du først har bestemt deg for at ok - jeg driter i om jeg ikke har samme hurtighet når jeg sitter inne i flyet - så finner du ut at DU HAR JO IKKE HUD når du sitter i cocpiten! Dette var virkelig en stor skuffelse. Hadde de to nevnte problemene vært fikset så... Men nå har jeg altså kun testet demoen på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå