Gå til innhold

Hvor kan jeg få skaffe billig iphone i trondheim?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde muligheten til å få kjøpt den dagen det ble lansert men jeg hadde tlf og syntest det var litt dyr.

Nå begynner gamle telefonen å bli litt små dårlig, micen er fucka og 2 tasten er fucka, så jeg trenger ny telefon.

Jeg er fast bestemt på å kjøpe meg iphone 16gb versjonen.

Men så til spørsmålet, hvor er det billigst å få kjøpt iphone i trondheim?

Vist det fremdeles er slik at jeg må kjøpe med et abonnement så må det vel bli det billigste for jeg skal kjøpe meg ut av det.

Så kravene er:

Så billig som mulig :D

16gb

Kan bruke mitt gamle abonnement

btw er det blitt noe billigere siden den ble lansert i norge?

Hørt snakk om for en tid tilbake at det er blitt dyrere å kjøpe seg ut av abonnementet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blei desverre fra netcom sin side nå da :( ville bestille så fort som mulig slik at jeg ikke trengete å vente så lenge på sending av pakken.

Noen som vet hvor jeg logger meg inn på netcom sin nettbutikk? det står i mailen at jeg kan logge meg inn der får å få sporing nr etc men jeg finna det ikke inn loggingen!

Den inloggingen som er øverst til høyre på siden er det ikke bruker navn men mob nr, i mailen står det at jeg skal logge inn med min mail adresse! HJELP NOEN :D

Lenke til kommentar
blei desverre fra netcom sin side nå da :( ville bestille så fort som mulig slik at jeg ikke trengete å vente så lenge på sending av pakken.

Noen som vet hvor jeg logger meg inn på netcom sin nettbutikk? det står i mailen at jeg kan logge meg inn der får å få sporing nr etc men jeg finna det ikke inn loggingen!

Den inloggingen som er øverst til høyre på siden er det ikke bruker navn men mob nr, i mailen står det at jeg skal logge inn med min mail adresse! HJELP NOEN :D

Du ville ha den så fort som mulig, så bestilte du den på nettet som kan gå opp te ei uke, før du får den, isteden for bare å gå til ein butikk å få den rett i hånda? :hmm:

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

jeg var på mange butikker å spurte etter den, men de sa at den var utsolgt over hele trondheim og de sa de måtte vente 2 måneder for å få inn så istede for å vente kanskje 2 måneder ville jeg vente 1 uke.

Ikke min feil de ikke informerer riktig!

Lenke til kommentar
jeg var på mange butikker å spurte etter den, men de sa at den var utsolgt over hele trondheim og de sa de måtte vente 2 måneder for å få inn så istede for å vente kanskje 2 måneder ville jeg vente 1 uke.

Ikke min feil de ikke informerer riktig!

Hehe, 2 måneder for neste sending? Det er nok ikke helt riktig....

Har vært litt manko dem to første månedene i Norge, men så lenge dem har noen i rest i fra ei uke eller lengra bak, så har dem fått det nå...

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Fikk iphonen på døra for 10 min sia.

Der var iphonen men der var inget simkort!

Hmm hva er galt eller skal det være slik, skal jeg liksom få simkortet separat etter helgen eller hva :(?

Btw kan jetg bruke mitt tele 2 simkort allerede nå eller må jeg låse meg ut fra netcom først?

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...