simen_gunnar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på! Hva slags regjering har vi i Norge idag? Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S Takker for svar! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på! Hva slags regjering har vi i Norge idag? Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S Takker for svar! kort sagt en DÅRLIG en... som alltid Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 hehe morsom du, men trenger et seriøst svar :/ Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på! Hva slags regjering har vi i Norge idag? Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S Takker for svar! kort sagt en DÅRLIG en... som alltid Du glemte å nevne nisselue, "typisk Norge", "Billigere i utlandet", "de bare lyger hele gjengen", "jeg flytter til utlandet" og "det er staten sin feil". Fra wikipedia: Jens Stoltenbergs andre regjering (også kalt Den rødgrønne regjeringen) er den sittende regjeringen i Norge og ble dannet 17. oktober 2005. Den er en koalisjonsregjering som utgår av Det norske Arbeiderparti (Ap), Sosialistisk Venstreparti (SV) og Senterpartiet (Sp), som sammen fikk flertall ved stortingsvalget 2005. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 En Tufte-regjering........ Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Opps, jeg tok visst ikke med den delen som sa at vi nå har en flertallsregjering Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på! Hva slags regjering har vi i Norge idag? Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S Takker for svar! kort sagt en DÅRLIG en... som alltid Du glemte å nevne nisselue, "typisk Norge", "Billigere i utlandet", "de bare lyger hele gjengen", "jeg flytter til utlandet" og "det er staten sin feil". Fra wikipedia: Jens Stoltenbergs andre regjering (også kalt Den rødgrønne regjeringen) er den sittende regjeringen i Norge og ble dannet 17. oktober 2005. Den er en koalisjonsregjering som utgår av Det norske Arbeiderparti (Ap), Sosialistisk Venstreparti (SV) og Senterpartiet (Sp), som sammen fikk flertall ved stortingsvalget 2005. hehe, du hadde litt "Misjonen på P4" over deg der Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Haha xD takk skal du ha <3 det er altså en rødgrønn flertalls koalisjonsregjering ;P Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hehe, du hadde litt "Misjonen på P4" over deg der Jeg klarer nok ikke å legge skjul på at jeg stenger kontordøra fra 10 til 12 på fredager :!: Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hehe, du hadde litt "Misjonen på P4" over deg der Jeg klarer nok ikke å legge skjul på at jeg stenger kontordøra fra 10 til 12 på fredager :!: Vi lukter våre egne vinni no t-skjorter enda eller? jeg har to... Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vant 1 når jeg sendte inn til uglenytt Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vant 1 når jeg sendte inn til uglenytt NAJS, samme her, vant for den siste, Ugla som var selvmordsbomber og for Ting vi kunne forandre med kroppen, Kjeft i håndflata, kutt ut mellomleddet Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 hahaha xD har ikke hørt den siste enda gleder meg Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hahaha xD har ikke hørt den siste enda gleder meg er en stund siden siste uglenytt var altså var i november -ish de sluttet med uglenytt, begynte med åme-nytt, for å gå over til panzerulke-nytt, for å slutte med hele greia Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Syns det var kjipt de slutta med ugle-nytt :O Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå