Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva slags regjering har vi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann.

Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på!

Hva slags regjering har vi i Norge idag?

Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S

Takker for svar!

kort sagt en DÅRLIG en... som alltid

Du glemte å nevne nisselue, "typisk Norge", "Billigere i utlandet", "de bare lyger hele gjengen", "jeg flytter til utlandet" og "det er staten sin feil".

Fra wikipedia:

Jens Stoltenbergs andre regjering (også kalt Den rødgrønne regjeringen) er den sittende regjeringen i Norge og ble dannet 17. oktober 2005. Den er en koalisjonsregjering som utgår av Det norske Arbeiderparti (Ap), Sosialistisk Venstreparti (SV) og Senterpartiet (Sp), som sammen fikk flertall ved stortingsvalget 2005.

Lenke til kommentar
Heisann.

Her er et kjapt spørsmål jeg trenger svar på!

Hva slags regjering har vi i Norge idag?

Er det en rødgrønn koalisjonsregjering, eller en rødgrønn flertalls-koalisjonsregjering? :S

Takker for svar!

kort sagt en DÅRLIG en... som alltid

Du glemte å nevne nisselue, "typisk Norge", "Billigere i utlandet", "de bare lyger hele gjengen", "jeg flytter til utlandet" og "det er staten sin feil".

Fra wikipedia:

Jens Stoltenbergs andre regjering (også kalt Den rødgrønne regjeringen) er den sittende regjeringen i Norge og ble dannet 17. oktober 2005. Den er en koalisjonsregjering som utgår av Det norske Arbeiderparti (Ap), Sosialistisk Venstreparti (SV) og Senterpartiet (Sp), som sammen fikk flertall ved stortingsvalget 2005.

hehe, du hadde litt "Misjonen på P4" over deg der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...