haugeplass Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det noen som har noen erfaring med Robert O Young? Jeg har meldt meg på helseseminaret hans "Den nye biologien" etter varme anbefalinger fra nære venner. De fortalte at seminaret var en utrolig vekker og et spark i baken på hvorfor man burde spise anderledes. Jeg har lest litt av boken hans "PH mirakelet" og ble mer nyskjerrig på dette temaet. Er det noen som var på seminaret sist? Fra www.helse09.no står det blant annet "Seminaret vil gi deg 4 timer med et innhold som vil hjelpe deg å forstå hvordan du enkelt kan gjøre forandringer i livet ditt som vil utgjøre en total forskjell for din helse, velvære og energi." Det jeg finner interessant er hvordan man kan bli kvitt lidelser og enhver type sykdom, samt hvordan bli kvitt all soppen vi bærer på. Fint om noen kan fortelle om sine erfaringer med dette kostholdet eller hvordan forrige seminar var. Tom. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du finner vel basicly hele seminaret eller i alle fall mye av stoffet som videosnutter på nettet, men mannen er sikkert verdt å høre på, selv om det neppe kommer til å komme så mye nytt fram som ikke allerede er i boka. Personlig tror jeg det er hold i mange av teoriene hans, og når du starter med å analysere blodet med mikroskop så kan man jo ikke akkurat krangle på levende bilder av realiteten, selv om det kommer litt an på hvem som faktisk tolker bildene og vedkommendes kompetanse og erfaring. Spør du legene om hva de mener om candida-soppene (finnes over 200 typer av den, og alle er ikke "slemme") så mener de vel at folk har gått helt av skaftet og tror alt i hele verden er forårsaket av candida, men samtidig skriver dem rimelig slepphent ut antibiotika som nettopp skaper grobunn for candida-problem. Tror ikke det er om å gjøre å få med seg seminaret. Er mer viktig å få kontakt med andre som har prøvd greiene og snakke med dem, og faktisk prøve å kjøre systemet selv for å se hva som skjer. Tar absolutt med det han har kommet med i tankene ang. helse, så det er en del av et helhetsbilde og ikke det endelige svaret med to streker under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå