Dammed Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 så et par tråder lengre ned i dette forumet, så skrev jeg om Post restante. (løser problemet med hentelapp) Helt utrolig hvor mange helt like tråder som kommer i løpet av så kort tid. Lenke til kommentar
Gjest KåteM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den er kommet og jeg vet ikke om jeg tør og hente den Men jeg skal dra nu så fort jeg finner 200+100 lapp Ellers må det bli korte ^^ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ta den ut og slit den ut Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den er kommet og jeg vet ikke om jeg tør og hente den Men jeg skal dra nu så fort jeg finner 200+100 lapp Ellers må det bli korte ^^ Herregud, du må jo hente den. Ingen på postkontoret vet hva innholdet er. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fortell fortell, jeg antar du har hentet den eller tappet deg ut nå? Jeg har lyst til å høre hvordan det gikk^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Søte dama på posten ser at den er fra Kondomeriet forøvrig. Derfor ho kniser litt. Lenke til kommentar
Gjest KåteM Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja det tok lang tid før jeg skulle skrive .. Men kan si at den er jævli god og bruke (Kan jo ikke måle meg ekte sex har ikke hatt det) i forhåld til vanelig runking. Men jeg har fått en sprekk i min som ble til en lang sprekk.. Anbefales !! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 slitt den ut med andre ord? Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) fikk du den i postkassa eller måtte du hente den hos posten? og hvor lang tid tok det siden fu bestilte til du fikk den? Endret 7. april 2009 av Mentlqxl Lenke til kommentar
MorsamMosa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja det tok lang tid før jeg skulle skrive .. Men kan si at den er jævli god og bruke (Kan jo ikke måle meg ekte sex har ikke hatt det) i forhåld til vanelig runking. Men jeg har fått en sprekk i min som ble til en lang sprekk.. Anbefales !! Har den et slags skall eller er helle greia myk? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 er det hull i andre enden? hvordan tømmer man den for evnt. sperm? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Et godt spørsmål. Noen kommer med hull i enden slik at det ikke er et problem. (I tillegg er det fint for dem som har en penis som er lengre enn vaginaen). F.eks. fleshlight har ikke noe hull i enden tror jeg, men man kan ta den ut av boksen sin, og jeg vil tro at man bare kan spyle nedi den osv, litt som et glass. (Ikke putt den i vaskemaskinen da). Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 litt som et glass, var det jeg tenkte jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg