Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ung, bestille fra kondomeriet


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

 

 

Så lenge de godtar bestillinga di(og det gjør de glatt), så er det ikke noe problem å hente, det står bare navnet ditt og avsender på pakka uansett.

Åja, så ingen på posten som spør om hvor gammel du er altså?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

 

 

Så lenge de godtar bestillinga di(og det gjør de glatt), så er det ikke noe problem å hente, det står bare navnet ditt og avsender på pakka uansett.

 

Bestiller du i postoppkrav eller faktura? Hvis du bestiller med faktura kan det hende pakka får plass i postkassa og da kan det hende foreldrene åpner den av nysgjerrighet...

Lenke til kommentar
Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

 

 

Så lenge de godtar bestillinga di(og det gjør de glatt), så er det ikke noe problem å hente, det står bare navnet ditt og avsender på pakka uansett.

Åja, så ingen på posten som spør om hvor gammel du er altså?

 

 

Neida, er jo ikke aldersgrense på å motta post.. Det er vel egentlig selgers grunn å passe på sånt. Tror ikke posten legger seg opp i det... I verste fall driter du i å hent`n og får noen andre til å hente

Lenke til kommentar
Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

 

 

Så lenge de godtar bestillinga di(og det gjør de glatt), så er det ikke noe problem å hente, det står bare navnet ditt og avsender på pakka uansett.

Åja, så ingen på posten som spør om hvor gammel du er altså?

 

 

Neida, er jo ikke aldersgrense på å motta post.. Det er vel egentlig selgers grunn å passe på sånt. Tror ikke posten legger seg opp i det... I verste fall driter du i å hent`n og får noen andre til å hente

Fett ;)

Lenke til kommentar
Jeg bytta så det er adresse jeg må bare passe på og hente poste i dagene fremover :p

 

Hehe, er så noia og hente sånne pakker.. Kan jo hente pappen er ødlagt sånn at innholdet synes osv. Men det går sikkert bra.. Hvis du får et sporingsnummer kan du jo sjekke når pakken har ankommet postkontoret på nett, og så ta med sporingsnr på posten, trenger ikke lappen da,.

Lenke til kommentar
Håper det går bra :)

 

Med postoppkrav kan man hente hvilken som helst pakke vet dere så lenge dere betaler :p

 

Og posten har sikkert ikke ødelagt den :p

 

Sikkert ikke men tenkt så flaut det hadde vært, en søt postbetjent som forteller deg at pakka er røket, men de klarte å redde innholdet, så får du gummifitta og glidemiddelet rett i hånda.

 

Worst case scenario, men har sikkert skjedd før og kommer til å skje igjen... kanskje med deg, hvem vet?

 

Hehe, neida, går bra.. Lykke til og nyt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...