Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ung, bestille fra kondomeriet


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 14 og skal bestille noen ting fra kondomeriet.no.

 

Jeg lurer på hvordan de sender frakten.

 

Kommer det en hente lapp i posten fra kondomeriet er jeg død.

 

Og betalinga kordan er den ??

 

Det var alt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vi bruker anonyme esker og polstrede konvolutter i utsendelsene våre.

Pakken har ingen logo.

 

Alle personopplysninger som lagres blir holdt fortrolig, de blir ikke videresolgt til tredjepart eller brukt i noen som helst form for markedsføring. De ansatte i Kondomeriet AS har taushetsplikt også etter arbeidsforholdets slutt." kopiert fra www.kondomeriet.no

Lenke til kommentar

Må jeg ha TLF nr for og bestille jeg har jo et nr, men ikke TLF og ha korte i... ?

 

Og sånne håndholde er dem bedre en de artie dukkene du får til den prisen ?? Ikke skyt meg visst jeg er dom nu.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok ikke at pappa skal pakke opp en lommefitte :p

 

Men da bruker jeg mitt eget navn og kjøper den lommefitta til 100kr plus en liten reise flaske med smak&behag 25kr

 

Men kordan blir det med tlfnr ??

 

Kan jeg skrive mitt gammle selv om det ikke er i bruk ??

Lenke til kommentar
Jada, de kommer ikke til å ringe.

 

 

Jeg bestilte derfra for en del år sia, var vel 16år. De ringte ikke og på hentelappen stod det KON AS. Så tror det går bra.Det kan hende at de kanskje sjekker nummeret for å se adressen stemmer, lett å betille på kødd til folk du kjenner og sånn, men nekter å tro at de ringer.

 

Går nok helt bra... Du kan jo bare si at noen har kødda med deg og bestilt i ditt navn hvis du blir ferska.

Lenke til kommentar

En ting til kan jeg skriv bare "Ru********" der i stede for "Ru******* 15" ??

 

Lurer bare så jeg kan stikke ned sjøll og hente når jeg ser på pakke sporinga at den er kommet ??

Lenke til kommentar
En ting til kan jeg skriv bare "Ru********" der i stede for "Ru******* 15" ??

 

Lurer bare så jeg kan stikke ned sjøll og hente når jeg ser på pakke sporinga at den er kommet ??

Kan du hente den selv om du ikke er myndig da?

 

 

Er ikke ulovlig å hente pakker på ditt eget navn... Står ikke 18årsgrense på pakka, så det er ikke noe stress.

Mulig du må oppgi at du er 18, men de tar seg nok ikke bryet med å sjekke opp dette, de vil jo bare selge stæsj

Lenke til kommentar

Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

Lenke til kommentar
Jeg har nu hitil henta alt jeg har bestillt på nette selv om det står du må være over atten :p

 

Men jeg kjenner noen 18 åringer som snakker om at jeg burde skaffe meg nokka sånne leketøy de henter gjerne om man må være 18 :)

 

 

Så lenge de godtar bestillinga di(og det gjør de glatt), så er det ikke noe problem å hente, det står bare navnet ditt og avsender på pakka uansett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...