NangaParbat Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sorry om dette er dekket i tråder før, men fikk ikke søkefunksjonen til å virke. Jeg skal altså bytte fra Geoforce 8800Gt til Radeon HD 4870. Mitt spørsmål er kort og enkelt hvordan gjør man dette uten at det blir masse kluss med drivere etc... Har hørt man må fjerne alt av gamle drivere før man innstallerer nytt ellers blir det masse krøll? Henvis meg gjerne til en tråd som omhandler slike ting.. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Avinstaller Nvidiadriverene, det er anbefalt å bruke Drivercelaner http://www.drivercleaner.net/ Men som oftest holder det å avinstallere driverene, reboot og legge inn ATI drivere. Edit: Husk at du må avinstallere Nvidiadriverene først selv om du bruker Drivercleaner. Endret 12. februar 2009 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du avinstallerer nVidia skjermkortdriverene fra legg til/fjern programmer. Deretter kan du bruke Guru3D-Driver Sweeper for å fjerne eventuelle rester fra nVidia drivere. Slå så av maskinen, bytt skjermkort, start opp og installer nyeste ATI drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå