tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg har lyst på en 5-serie som ikke ser kjedelig ut. Noe ala denne her: Jeg vil ikke ha alu-spoiler, krom elller noe jalla krimskrams. I utgangspunktet vil jeg ha M5-styling, men er åpen for andre forslag. Jeg vet pent lite om 5-serien, med unntak av motoren som sitter i den, så trenger tips angående det meste. Endret 12. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal du ha original styling blir det ganske dyrt. På GS bildeler skal de ha 13.000 for en original M5-fanger. AC Schnitzer er også dyrt. 6000 for sideskjørt, 13.500 for frontfanger. Rieger er billigere, men harry. 5800 ca for en frontfanger. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 plastikken i rieger fanger er også litt dårligere kvalitet enn i org fangere, hvertfall i kulda. Men Rieger fungerer bra de med bra passform på de jeg har vært borti så langt. Så for under halv pris hadde jeg valgt Rieger. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ah, godt med folk som har peiling Aner ingenting om styling av bil. Hva slags styling er det på bilen ovenfor? Og hvilket merke? Hva må jeg ut med totalt for en slik bil sånn generelt? (vet at slike ting kan variere veldig, men så jeg har en viss idé) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ah, godt med folk som har peiling Aner ingenting om styling av bil. Hva slags styling er det på bilen ovenfor? Og hvilket merke? Hva må jeg ut med totalt for en slik bil sånn generelt? (vet at slike ting kan variere veldig, men så jeg har en viss idé) Det ser ikke ut som noe originalt i hvert fall, men kan ikke si noe mer enn det. Billigste E39 5-serien ligger til 49.000 på finn.no, uten at jeg skal uttale meg om standen på de til den prisen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg dreiv å kikka på e39 for et år sia, da måtte jeg ut med 80-100 for en som var ok. Prisene på bruktbilder har jo blitt en del lavere i det siste da så du kan nok finne en billigere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå