Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor er internetten min så treg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den jævla internetten har vært treg i 3 uker nå.

Det var da jævla synd.

Jeg har ringt telenor kundeservice 2 ganger. Eneste de sier er at de ikke vet. Jeg har ADSL Basis (tror det er 3 mbit).

Det tyder vel på at de ikke vet.

Bruker kabel.

Det er bra.

Du sier treg, men hva mener du egentlig med jævla treg? Hva er "internetten"? Web, torrent, msn, spill?

Hvor høy forsinkelse har du mot vg.no? Hva slags hastighet får du om du laster ned en iso fra ftp.uninett.no? Hva har du betalt for?

Litt mer info, litt høfligere tone, så skal du nok se at du får hjelp :)

Lenke til kommentar
Alt er tregt. Når jeg surfer vanlig på internett og på spill (500 i ping)

Og sorry banninga. Man blir ganske gæren når internetten går så tregt. :)

Så hva med å hjelpe deg selv. Jeg har spurt deg allerede hvilken pakke du har, og hvis du har 3Mbit ned MEN får målt over 30Mbit, så betyr det at hastigheten er 10 ganger så mye som den skal være. Koster 600-700kr i måneden for ett så raskt nett i Norge.

Hva er det som går tregt. Har du Trådløs router? Er det passord på den? Kan hende noen har brutt seg inn på den osv.

Lenke til kommentar

Så hva med å hjelpe deg selv. Jeg har spurt deg allerede hvilken pakke du har, og hvis du har 3Mbit ned MEN får målt over 30Mbit, så betyr det at hastigheten er 10 ganger så mye som den skal være. Koster 600-700kr i måneden for ett så raskt nett i Norge.

Tror du virkelig jeg hadde lagd tråd om at internetten er treg hvis jeg hadde hatt over 30 mbit?

Uansett, jeg tror jeg fiksa det.

Lenke til kommentar

Tror du virkelig jeg hadde lagd tråd om at internetten er treg hvis jeg hadde hatt over 30 mbit?

Uansett, jeg tror jeg fiksa det.

Og bra er det. Håper det løste seg for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...