UUnreal Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan spise det hver dag og det kan bli dyrt i lengden. Noen bra tips for å ikke spise i ukedagene? Få fjernet søtsuget. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Spis frukt, gjerne bananer og epler! Det skal hjelpe mot søtsuget da de inneholder fruktsukker. Endret 12. februar 2009 av Crash Lenke til kommentar
misbruker Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Et tips er å suge på isbiter . Det skal visst få vekk søtsuget. Lykke til Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Har tilgang på frukt på jobb, men det har ikke funket så bra til nå. Må få opp viljestyrken i tillegg. Noe dritt i oslo. Kiosker og butikker overalt. huff.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tenk på bilringene. ...nei, jeg vetta søren jeg. Er like dårlig på å unngå sjokolade selv Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Tenk på bilringene. ...nei, jeg vetta søren jeg. Er like dårlig på å unngå sjokolade selv Trener flere ganger i uka samt har høy forbrenning så er ikke bilringene det står på. Heller lommeboka... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Bestemmer du at nå er det STOPP med sjokoloade, så er stopp, så trenger du ikke å spise mer, eller tenke på det mer. Spiste mye godteri, og kebab før, en dag bestemte jeg for å kutte de. Og nå har jeg spist noen av dem på lenge! SÅ BESTEM DEG! Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) du er bare psykisk avhengi! bare slutt med det! tving deg selv til å slutte. IKKE si at du ikke klarer det. Endret 13. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal klare det, men skal nyte i helgene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For mange hjelper det å ta krom (kosttilskudd) for å dempe søtsuget. Selges blant annet hos helsekostforretninger. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hold deg helt unna det. Bare slutt! Jeg har også vært avhengig av sjokolade en rekke ganger, og det er et stoff i det som er vanedannende. Men hvis du holder deg unna i to-tre uker, så føler du ikke behovet for sjokolade lengere. Et tips til å hjelpe med å fjerne suget, er å drikke te. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tja. Ifølge "livsstilsveilederen" min (se signatur) så skal det hjelpe å bare drikke et stort glass vann når man kjenner det kommer. Jeg har ikke hatt det problemet, så er usikker på om det virker. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Tja. Ifølge "livsstilsveilederen" min (se signatur) så skal det hjelpe å bare drikke et stort glass vann når man kjenner det kommer. Jeg har ikke hatt det problemet, så er usikker på om det virker. Det skal testes. Eventuelt farris. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøv krom, da. Det anbefales stadig til dem som sliter med søtsug. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan prøve tyggis. Fungerer fint for meg når jeg har lyst på noe søt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kjenn på hvor lett det egentlig er å ikke kjøpe sjokolade. Ikke si at du aldri skal spise sjokolade igjen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ha en sjokolade du absolutt ikke liker på innerlomma. Hver gang du får lyst på sjokolade tar du frem denne og spiser så mye du vil. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ha en sjokolade du absolutt ikke liker på innerlomma. Hver gang du får lyst på sjokolade tar du frem denne og spiser så mye du vil. Det blir vanskelig. Spiser det meste av sjokolade, men nå er helga over. Ikkenoe sug enda..... Skal ikke røre godis før helga. Det blir tøft, men jeg skal klare det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jøss, det var en utfordring, hva er det jeg IKKE liker av sjokolade tro? Er ikke så glad i Troika, men går ned den også. Holder meg helst unna kokesjokolade, men jeg har vært så desperat noen ganger at selv det har vært godt. Husker ikke hva den het, men det er noen importerte sjokolader fra amerika som deli de luca selger. Disse smaker pyton fordi det er av ekstremt dårlig kvalitet. Tror den ene heter Butter Finger eller noe. YUCK! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Overlevd 3 dager uten sjokolade til nå. Hadde sug i går og holdt nesten på å kjøpe, men spiste mer frukt og grønt og middag så da gikk det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå