pierce007 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Klar over dette med fjernstyring osv. Men er det mulig å bruke skjermen på den bærbare til å se på den stasjonære selvom bærebare er slått på? Feks koble til med HDMI kabel el? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. PÅ en bærbar er det output inganger ikke umput Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nei. PÅ en bærbar er det output inganger ikke umput Hva om maskinen har du S-Video, en input og en output da? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvis du har et innebygd tv-kort med s-video inngang så kan du få eksternt bilde opp på skjermen. Men tviler vel på at du har det hvis du ikke vet om det. Kan jeg spørre hvorfor du lurer? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis du har et innebygd tv-kort med s-video inngang så kan du få eksternt bilde opp på skjermen. Men tviler vel på at du har det hvis du ikke vet om det. Kan jeg spørre hvorfor du lurer? Har innebygt TV kort ja... Hvorfor? Denne maskinen (laptop) har full HD, mens skjermen til stasjonære er en 17'. Jeg bruker begge maskinene. Hensikten var å kunne veksle mellom maskinene på en og samme skjerm - den bærbare skjermen. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis du kjører inn på tv-kortet så blir det gjennom s-video, å da får du aldri fullHD. Kvaliteten på bildet blir på langt nær så bra som når du bruker 17" din. Løsningen her er vel kanskje å kjøpe seg en ny 24" fullHD-skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå