Gå til innhold

unreal tournament 3 - problemer med å connecte


Anbefalte innlegg

kjøpte med unreal pakka fra steam med flere unreal spill, deriblandt det nyeste, unreal tournament 3. forløbig har 2004 og de andre fungert fint, men får plutselig veldig problemer med å connecte til servere på ut3.

 

første 2 dagene fungerte det ypperlig, og ingen problemer. så dag 3 fikk jeg ikke connecta til noen servere, dreit i det og spilte 2004 resten av dagen. dag 4 funket det fint igjenn på alle servere, men nå, dag 5 er alt bare møk igjenn. får enten "cannot connect" med en gang, eller loading skjermen og den prøver en stund før det kommer opp mislykket. dette gjeler jo alle serveren jeg prøver.

 

leste litt rundt, og fjernet firewall antivirus. koblet med også rett til internett uten routeren, men hjelper ikke. restart av spillet, pc eller internettkobling hjelper ikke.

 

noen som vet hva det kan være som gjør at den plutselig ikke vil? har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo begynne med å si at UT3 for min del er ett eneste stort bug i dvd-cover. sitter med editoren dagen lang som er mega buggete så har kanskje no med det å gjøre.

Har installert det på pc'n hjemme, å det var vanvittige problemer med å få det til ordnde account å logge in. Fikk det til til slutt ved hjelp av masse søking på nett, roting rundt i epic forumet osv. Måtte faktisk langt ut i cmd å styre å herje for å få det spillet til å funke ordentlig. Husker ikke hva det var jeg skreiv, eller hvor jeg fant det, så jeg foreslår at du begynner på epic sine forum, å gjør en massiv research utover det. Kan jo også nevne at du er ikke den eneste med problemer atm. Jeg får selv ikke logget inn, da jeg får feilmedling på et språk jeg ikke skjønner med masse artige tegn, så lenge leve :p

Lenke til kommentar

er ikke med å logge inn jeg har problemer. registrering og innlogging var problemfritt. jeg får også filtrert opp en serverliste, men når jeg trykker for å koble til å spille på serveren får jeg enten med en gang cannot connect, eller at den loader en stund før den sier det samme.

 

får titte mer rundt på epic forums, men har sett noe allerede.

kjipe greier egentlig, da jeg virkelig likte spillet. håper virkelig de får fikset mye av bugs og slikt, savner virkelig utviklerenes kontakt med community. husker foreks ET:QW svarte spillerene mye på forumet med problemer, ønsker og slikt. meldte du inn en bugg fikk du fort respons, og kunne få svar som at desverre kunne de ikke fikse buggen du fantr i denne patchen, men garantert vil prøve hardt å fikse til neste der igjenn.

ser lite til svar fra developers i forumene dems gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...