Kani Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi er en gruppe lærerstudenter som jobber med en oppgave om integrering av etninske minoritetselever i skolen. Det hadde vært interessant og sett om det er noen her inne som har opplevd dette selv og gjort seg opp noen tanker i forhold til den ufordringen dette er, både for skolen og eleven selv. (Er det noen som har opplevd selv å være etnisk minoritetselev og å bli integrert i skolen? Hvilke problemer møtte du på i integreringsprosessen? Når er man ferdig integrert?) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Interessant problemstilling. Håper noe tar oppfordringen. Selv kan jeg dessverre ikke anse meg som en minoritet, er også ferdig med grunn, ungdom og videregående skole, er derfor ikke i målgruppen for å uttale meg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ikke opplevd å være minoritetselev, men jeg har undervist på en skole med over 90% ikke-vestlige innvandrere. Post i leksehjelpforumet, så kan vi se hva vi kan gjøre Lenke til kommentar
Kani Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har ikke opplevd å være minoritetselev, men jeg har undervist på en skole med over 90% ikke-vestlige innvandrere. Post i leksehjelpforumet, så kan vi se hva vi kan gjøre Flott. Da har jeg postet denne på nytt i leksehjelpforumet Kanskje moderatorene kan slette denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå