BareGjest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har googlet litt men bør egentlig ha et absolutt svar. Dersom en bedrift benytter seg av digitalt signerte PDF dokumenter - har sluttbruker da behov for noe ekstra programvare bortsett fra Acrobat Reader for å validere signaturen? Altså - evner PDF leser på egen hånd å hente aktuelt serfitikat - og ergo gjøre prosessen så sømløs som mulig for sluttbruker? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 sluttbruker trenger CA-sertifikatet som signeringen er gjort mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå