Gå til innhold

Når var deres alkoholdebut?

dufsen

Når var din alkoholdebut?  

161 stemmer

1. 1. .

• Ikke debutert
      25
    • Under 12
      3
    • 12
      6
    • 13
      12
    • 14
      19
    • 15
      31
    • 16
      28
    • 17
      20
    • 18
      14
    • 19
      1
    • 20
      0
    • Over 20
      2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og et par kamerater har en spørreundersøkelse gående. Vi fant ut at å spørre folk på gata var håpløst i lengden, og lurer på om dere får hjulpet oss litt.

Spørsmålet er altså: Når var det dere debuterte, alkoholmessig?

(Med alkoholdebut mener vi altså når dere først "drakk for å drikke".)

Vi trenger masse svar, så keep em' coming!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

14 år ca, var vell første gangen jeg satt meg ned med en stor gjeng og drakk meg shabbings.

På den tiden var det 2 sekere med Cider til en totalpris av ~320 kr som gav utslaget.

Men var nok flere år før det jeg og en kompiss stjal vin av foreldrene våre og satt på gutterommet og presset det i oss. MEn 14 år blir vell debuten.

Lenke til kommentar

Var fotballspiller i min ungdom, så tok det ganske med ro på festfronten ganske lenge. Rappa noen øl av stefar i ny og ne, men for å være helt ærlig - øl smaker ikke spesielt godt de første gangene og man blir ikke spesielt full.

Dro seg til rundt 17 på vidregående, når folk skaffa himers og denslang. Da er det bare å tvinge ned noen shotter så ligger du og roper på rolf.

Good times :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Trykk på p_report.gif i egen post på førsteinlegget og spør om å få en poll.

Drakk meg møkkings for første gang da jeg var 14. Gikk med en 6ing med boksøl og ei halv flaske vikingfjord. Tror jeg var full to dager i ettertid også. Jeg og en kompis var på besøk hos en slektning av meg i Trondhiem og det var like før han sendte meg på pumping. Hadde han vært edru selv, så hadde han sikkert gjort det.. Spydde ned klærne mine og vaska for første gang klær på egen hånd da jeg kom hjem. Kunne jo ikke risikere at mamma oppdaga de nedspydde klærne, så fikk søster til å hjelpe meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...