Jo Are Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Har lyst på parabol tv i flere rom, men har ikke lyst og trekke flere kabel inn i huset. Lurer derfor på om denne vil virke? Har parabol fra Canal Digital. Takk for svar Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vil ikke fungere optimalt, da alle dekoderne må¨se på samme polartitet. Det beste er å kjøpe et hode med mulitfeed og strekke kabel til hver enkelt boks. Minicoax kan her være et alternativ hvis du ikke ønsker store kabler. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Har parabol hode med 4 utganger så det er ikke noe problem. Er bare at huseieren ikke ønsker borring i veggen så kabelen må legges gjennom vinduet, blir da litt problematisk med 3 kabler gjennom det Finnes det ingen dupeditter som gjør det jeg ønsker? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du må nok heller satse på å skaffe deg 3 slike duppedittar: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53252451 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Eller dytte kabelen gjennom en ventil. Eller ventiler på de forskjellige rommene for å slippe å bore i innervegger eller ha kabler liggende gjennom døråpninger. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Letteste måten å gjøre dette på vil je gvære å kjøpe inn en multicoax, de tvil si at det går flere kabgler inni en kabel. Tveco.no har dette, 4 RG6 coax i en produktnummer 304076 til 38 kr pr. m eller 9* RG6 kabler i en produktnummer CC150079 til 58 kr. pr. m. (Jeg tror prisen er pr. m, men send de en mail for å bekrefte dette). Ellers finnes det noen splitte system, men da må du nok handle fra tyske netshops og de koster rundt 1500 kr. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Du må nok heller satse på å skaffe deg 3 slike duppedittar:http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53252451 Hva er så spesielt med de i forhold til vanlig kabel? Nå har jeg en kabel liggende øverst i vinduskarmen og jeg får vinduet igjen, bare det at jeg ikke ønsker fler kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå