vegge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Kjører Norsk WinXP. Når jeg deaktiverer alternativet "dvalemodus" (engelsk hibernate) får jeg fjernet den skjulte systemfila hiberfil.sys fra c: Da har jeg bare et problem igjen; det er ei hiberfil.sys fil på d: også. Hvordan skal jeg klare å fjerne denne? Den tar 511MB og det er 511MB for mye! Blir maskinene sint hvis jeg sletter den manuelt? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 på d: ? javel, men så lenge du har deaktivert hibernate burde det ikke være noe problem å slette den. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Prøv å rename den først...hvis maskinen blir ekkel kan du jo bare rename den tilbake... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Jeg lar fila ligge i søppelbøtta et par dager til for å være på den sikre sida. Foreløpig går det derimot fint... Skjønner likevel ikke hvorfor hiberfil.sys forsvant fra c:, men ikke fra d:... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå