Pluggen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg er en tur på butikken, setter meg i bilen og rygger ut av plassen jeg står på, og vips så stopper bilen.. Jeg drar på starter`n, ingenting skjer.. Blir etter litt tauet opp på verkstedet mitt av papsen, prøver da samtidig å dra den i gang, uten resultat.. Tenker først på tenninga, men har gnist.. Har feilsøkt litt smått og kommet fram til at den ikke får bensin. Pumpa er tatt ut og reingjort/sjekket: OK! Setter den på plass igjen, men den går bare med små "impulser" selvom det da ikke er trykk på systemet. Lurer på om relèet kan ha tatt kvelden, men hvordan bekrefter jeg det? Skal prøve å koble lader`n på pumpa for å se om den får fram bensin da, men dette har jeg ikke fått gjort enda. Endret 15. februar 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du kan jump-koble bensinpumperelét. Om du finner ut hvor det sitter kan du jumpe kl. 15 og kl.87, hvis bilen starter og går normalt da så er det det som må skiftes. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Fant feilen etter litt om og men.. Tenkte på at den kanskje sleit pga. sperring, så byttet polaritet på pumpa, kjørte det littegranne, byttet tilbake og da kom bensina fram og bilen startet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå