Zeph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nokon som har tips her? Pris har eg ikkje tenkt på, men om eg byrjar på det billigaste og går oppover. Finnes det eksempelvideoer der det demonstreres kor detaljert ein får ein hurtig bevegelse? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 casio sitt kamera(Casio Ex-F1 Exilim pro), ser ut som et speilrefelks men filmer i hd i 60 fps, det er ganske bra til sport, men kan også gå så høyt som 1200 fps, men da snakker vi svært liten oppløsning. 300 fps er en grei oppløsning. har selv lyst til å prøve dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hmm, det var jo og eit alternativ, har ikkje tenkt på eit digitalkamera. Eg har for så vidt bruk for eit kamera og, om eg kan få begge delar i same dings hadde jo det vore supert. Hadde håpt å kunne bruke det til å filme ein golfsving, noko som ser ut til å fungere bra. Fant og testen til Akam. Dyrt er det, men fristar litt...hmm. Finnes det alternativer i den prisklassen som kan skyte i så høg FPS? Tenker då på rundt 300. http://tr.truveo.com/Casio-EXF1-300-fps-Pr...230388213449742 Endret 12. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 det tviler jeg kraftig på, da slike kameraer er verdt en del penger. men kan hende. jeg vet ikke om noen forsåvidt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Nokre tips til veske til den? Vurderer å kjøpe på Netshop, men dei har ikkje noko som passer. Endret 12. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) se gjennom på japanfoto.no, der er det mange. eventuelt stikk innom en av deres filialer og spør. kanskje fotoknudsen og. Endret 13. februar 2009 av simster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå